دانلود بازی Scourge of War Quatre Bras برای PC

دانلود بازی Scourge of War Quatre Bras برای PC

 

دانلود بازی Scourge of War Quatre Bras برای کامپیوتر

| بازی بلاهای جنگ |

| نسخه SKIDROW |

 

Scourge of War Quatre Bras بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2016 توسط NorbSoftDev ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. نسخه جدید DLC بازی بلاهای جنگی در جنگ های ائتلاف هفتم ، با نام Scourge of War Quatre Bras ، نبردهایی استراتژیک را با مبتنی نسخه اول این بازی با نام Scourge of War Waterloo به تصویر می کشاند. این نسخه که به صورت مستقل عرضه گردیده ، بدون نیاز به نصب نسخه اول قابل نصب و بازی کردن خواهد بود ، این بار شاهد نبردهایی واقعی تر در محیطی کاملا تغییر یافته هستیم. ضمن گسترش و توسعه امکانات بازی اصلی ، Scourge of War Quatre Bras تمرکز ویژه ای برای واحدها و تنوع سلاح ها و واقع گرایی محیط بازی داشته است.

در این بازی شما تمامی واحدهای جنگی که در طول تاریخ این ماجرا حضور داشته اند را خواهید دید ، هریک از این واحدها اهدافی خاص را با فرماندهی یک فرد با تجربه دنبال می کنند. اکنون شما می توانید به انتخاب خودتان ، هریک از طرف های جنگی را انتخاب و پیروزی را با آن تجربه کنید و در 5 سناریوی تاریخی آن شرکت نمایید. نقشه جنگی این بازی با دقت بسیار و پهنای وسیع طراحی گردیده و به طور کلی می توان گفت Scourge of War Quatre Bras یکی از بهترین بازی های استراتژیک مخصوص شما طرفداران این سبک خواهد بود. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Scourge of War Quatre Bras را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Scourge of War Quatre Bras1 Scourge of War Quatre Bras2

 

Scourge of War Quatre Bras3 Scourge of War Quatre Bras4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: OS: Windows XP (SP2+), Vista/7/8/10 – Runs In Compatibility Mode Windows 7
Processor: CPU: Dual Core 1.5 Ghz CPU Or Higher
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Video: 256 MB Dedicated Video Card With Directx 9.0c Or Higher. Video Card Should NOT Be Integrated On Motherboard, But Should Be Separate, No Shared Memory
Directx: Version 9.0c
Storage: 2 GB Available Space
Sound Card: Directx Compatible Sound Card

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 766 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR