دانلود FairStars Audio Converter Pro 1.82 – مبدل فایل های صوتی

دانلود FairStars Audio Converter Pro 1.81 - مبدل فایل های صوتی

 

دانلود FairStars Audio Converter Pro

| نرم افزار مبدل فایل های صوتی |

 

FairStars Audio Converter Pro 1.82 نام یکی از نرم افزارهای کم حجم و بسیار قدرتمند ، در  زمینه تبدیل فرمت فایل های صوتی است. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید فایل های صوتی را با فرمت هایی متنوع ، به فرمت های مورد نظر خودتان تبدیل کنید؟ به طور کلی نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده ایم قادر است انواع فرمت های WAV, RealMedia(RM, RA, RAM, RMJ, RMVB), AIF, AIFF, AIFC, AU, Creative VOC, PVF, PAF, SVX, IFF, APE, FLAC, OGG, VQF, MP1, MP2, MP3, MP4, M4A, M4B, AAC, AMR, AWB, WMA, WMV, AS را به فرمت های WMA, MP3, AAC, M4A, AMR, AWB, VQF, OGG, FLAC, APE, WAV و … تبدیل کند.

به کمک این مبدل قدرتمند فایل های صوتی ، شما می توانید با چند کلیک ساده ، چندین فایل صوتی را به فرمت های دلخواه خودتان تبدیل نمایید. این نرم افزار قادر است فایل های شما را با سرعتی بسیار بالا به فرمت های دیگر تبدیل کند. از سایر امکانات آن می توان به قابلیت تغییر در گزینه های ولوم و همچنین پشتیبانی از تگ های ID3 اشاره کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار FairStars Audio Converter Pro را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار FairStars Audio Converter Pro :

– پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت های صوتی

– دارا بودن امکان تبدیل مسقیم و عدم ساخت فایل های موقت و سرعت بسیار بالا در تبدیل

– پشتیبانی از امکان تبدیل دسته جمعی فایل ها

– امکان استخراج محتوای دیسک های صوتی و ریپ کردن آنان

– پشتیبانی از تگ های فایل های صوتی و امکان تغییر در آنان به صورت دسته جمعی

– دارا بودن اکسپلورر قدرتمند برای مرور فایل ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR