دانلود Speech2Go 1.122 – نرم افزار تبدیل متن به گفتار

دانلود Speech2Go 1.122 - نرم افزار تبدیل متن به گفتار

 

دانلود Speech2Go

| نرم افزار تبدیل متن به گفتار |

 

Speech2Go 1.122 نام نرم افزاری معروف و محبوب در زمینه تبدیل متون نوشتاری به گفتار است. توسط این نرم افزار ، شما می توانید متون موجود در اسناد و اپلیکیشن های مختلف را به صوت تبدیل کنید. یکی از قابلیت های فوق العاده این نرم افزار ، دارا بودن ماژول داخلی OCR به منظور تشخیص متون در تصاویر جهت تبدیل آنان به گفتار است. این نرم افزار به شما این قابلیت را می دهد که صداهای دلخواهتان را با کیفیت مناسب و فرمت MP3 ، از انواع متون دلخواهتان تهیه کنید و آنان را در کیفیت های مختلف ذخیره سازی نمایید.

این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که متون دلخواهتان را از انواع فایل هایی با فرمت های DOC, XLS, PPT, RTF, ODT, ODS, ODP, ODG, DOCX, XLSX, PPTX, PAGES, NUMBERS, KEYNOTE, FODP, FODS, FODT, PDF, EML, HTML به صوت تبدیل کرده و از آنان برای کاربردهای مختلف استفاده کنید. این نرم افزار با دارا بودن یک رابط کاربری زیبا و فراهم سازی گزینه های سفارشی سازی صدا ، یکی از بهترین ابزارهای تبدیل متن به گفتار به شمار می آید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Speech2Go را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Speech2Go :

– پشتیبانی از هرگونه صدای SAPI

– امکان تهیه خروجی در فرمت های MP3 و WAV

– دارا بودن ماژول داخلی OCR

– دارا بودن رابط کاربری زیبا

– نصب و فعال سازی ساده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 22 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR