دانلود Tipard iPhone Eraser 1.0.28 – نرم افزار پاک سازی اطلاعات آیفون

دانلود Tipard iPhone Eraser 1.0.28 - نرم افزار پاک سازی اطلاعات آیفون

 

دانلود Tipard iPhone Eraser

| نرم افزار پاک سازی اطلاعات آیفون |

 

Tipard iPhone Eraser 1.0.28 نام نرم افزاری است که شما به کمک آن می توانید تمامی اطلاعات موجود در آیفون را به طور دائمی حذف کنید. اگر شما هم قصد دارید آیفون خود را به شخص دیگری به فروش برسانید ، احتمالا از امکان ریکاوری اطلاعات شخصی تان می ترسید ؛ چرا که امروزه اپلیکیشن های بسیاری برای بازیابی اطلاعات از دستگاه های iOS وجود دارد ، لازم است بدانید که با حذف کردن و یا ریستور کردن آیفون ، اطلاعات شما به طور کامل پاک نمی شوند. Tipard iPhone Eraser بهترین انتخاب شما برای پاک سازی دائمی اطلاعات است ، شما می توانید با خیالی آسوده کلیه اطلاعات دستگاه آیفون خود را حذف کرده و دیگر هیچ نگرانی بابت احتمال بازیابی آنان نداشته باشید.

Tipard iPhone Eraser با استفاده از الگوریتم هایی پیشرفته جهت حذف کردن داده ها ، امکان بازیابی اطلاعات حذف شده را به صفر می رساند. از این رو شما می توانید با خیالی آسوده آیفون های خود را به فروش برسانید و هیچ نگرانی ای بابت امکان ریکاوری اطلاعات نداشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Tipard iPhone Eraser را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Tipard iPhone Eraser :

– حفاظت از حریم خصوصی کاربران و جلوگیری از ریکاوری اطلاعات

– پاک کردن کلیه اطلاعات کاربر از آیفون از قبیل موزیک ها ، تصاویر ، ویدیوها ، پیامک ها ، شماره تلفن ها و …

– پشتیبانی کامل از iPhone, iPad, iPod touch

– پشتیبانی از ویندوز 10 و iOS 10

– دارا بودن الگوریتم های بسیار پیشرفته برای پاک سازی دائمی اطلاعات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– فایل Patch.exe (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی و اجرا کنید
– بر روی PATCH کلیک کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 37 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR