دانلود Fast Browser Cleaner PRO 2.0.0.7 – حذف اطلاعات انواع مرورگرهای وب

دانلود Fast Browser Cleaner PRO 2.0.0.7 - حذف اطلاعات انواع مرورگرهای وب

 

دانلود Fast Browser Cleaner PRO

| نرم افزار حذف اطلاعات انواع مرورگرهای وب |

 

Fast Browser Cleaner PRO 2.0.0.7 نرم افزاری مؤثر و کم حجم ، به منظور پاک سازی اطلاعات دلخواه شما از انواع مرورگرهای وب است. به کمک این نرم افزار ، شما می توانید به سادگی افزونه ها و بسته های اضافه نصب شده بر روی مرورگرهای مختلف را حذف کنید. توسط Fast Browser Cleaner شما می توانید تمامی داده های موقت ، تاریخچه وب سایت های بازدید شده ، کوکی ها و یا تولبارهای نصب شده بر روی مورگرهای مختلف را به سادگی مدیریت و حذف نمایید. در بسیاری از مواقع ، این حجم از داده ها ، بخش عظیمی از هارد دیسک کاربر را اشغال کرده و عملکرد مرورگر را تحت تأثیر خود قرار می دهند.

علاوه بر این ها در بسیاری از مواقع پسوردهای ورود به اکانت های شخصی شما در مرورگرهای مختلف ذخیره شده است ، به منظور جلوگیری از ورود خودکار به اینگونه وب سایت ها ، لازم است که با استفاده از ابزارهای قدرتمند Fast Browser Cleaner پسوردهای ذخیره شده در مرورگرها را نیز از بین ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Fast Browser Cleaner PRO را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Fast Browser Cleaner PRO :

– پاک سازی فایل های موقت

– حذف فایل های موقت نگهداری شده از وب سایت های بازدید شده

– حذف داده هایی از مرورگرهای وب که حجم عظیمی از هارد دیسک را به خود اختصاص داده اند

– پاک سازی تاریخچه وب سایت های بازدید شده

– پاک کردن کوکی ها

– تغییر صفحه خانگی

– تغییر موتور جستجوی پیش فرض

– پاک سازی موتورهای جستجو

– امکان پاک سازی افزونه ها و یا تولبارهای مخرب

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR