دانلود بازی کم حجم Zoo Park برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Zoo Park برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Zoo Park برای کامپیوتر

| بازی پارک حیوانات |

 

Zoo Park بازی کم حجم در سبک مدیریتی و استراتژیک می باشد که در سال 2014 توسط Excalibur ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. برای نگهداری از 40 گونه ی مختلف از انواع حیوینات در هر گوشه ای از جهان خود را آماده کنید. آیا شما هم از دوست داران حیوانات و محافظت از آنان هستید؟ برنامه ای را در بازی Zoo Park تدارک ببینید تا ضمن تهیه غذا برای آنان ، آنان را به بهترین شکل ممکن محافظت نمایید. هر حیوانی نیازمند مراقبت و نگهدری است ، از آن جا که ما انسان ها طبیعت را به اشکال گوناگون دست خوش تغییرات زیان بار بسیاری قرار داده ایم ، موظف هستیم در تا حد ممکن از حیوانات و این مخلوقات دوست داشتنی نیز حمایت کنیم.

در بازی Zoo Park ، هر حیوانی نیازمند مراقب خاص خود می باشد ، از جمله این نوع مراقبت ها می توان به زیستگاه ، نوع تغذیه و شیوه ی مراقبت اشاره کرد. در واقع در بازی پارک حیوانات ، شما یک باغ وحش بزرگ ، شاد و زیبا را ایجاد می کنید که هم حیوانات از این مکان لذت می برند و هم مشتریان ! برای هریک از حیوانات لازم است غذاهای مخصوص تهیه کنید و با جمع آوری پول بیشتر می توانید کارکنانی متخصص را برای کمک به نگهداری باغ وحش استخدام کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Zoo Park را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Zoo Park1 Zoo Park2

 

Zoo Park3 Zoo Park4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows XP SP3
Processor: Dual core CPU 2.4 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Dedicated Graphics Card With 256 MB Memory – GeForce 7600 GT-Class Equivalent or Better
DirectX: Version 9.0
Storage: 500 MB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 100 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR