دانلود SuperBeam 4.1.3 – اشتراک بی سیم داده ها بین کامپیوتر و اندروید

دانلود SuperBeam 4.1.3 - اشتراک بی سیم داده ها بین کامپیوتر و اندروید

 

دانلود SuperBeam برای اندروید و ویندوز

| نرم افزار اشتراک بی سیم داده ها بین کامپیوتر و اندروید |

 

SuperBeam | WiFi Direct Share 4.1.3 / SuperBeam for PC 1.2.0 ، نسخه های اندرویدی و ویندوزی اپلیکیشن سوپر بیم هستند که شما کاربران می توانید با استفاده از آنان ، انواع داده های خود را در میان دستگاه های اندرویدی و کامپیوترهای ویندوزی به اشتراک بگذارید. مدت ها پیش از آنکه گرایش کاربران به سمت ZAPYA و SHAREit شیریت باشد ، نرم افزار سوپر بیم یکی از بهترین نرم افزارهای انتقال داده ها به صورت بی سیم در میان کاربران اندروید بود. با نصب کردن این نرم افزار بر روی دو دستگاه اندرویدی ، یکی از آنان ا ساخت اشتراک وای فای هات اسپات ، یک بارکد QR را ایجاد و دیگری موظف به اسکن آن با استفاده از متد دریافت این اپلیکیشن بود. در این حالت دوربین دستگاه دوم به عنوان یک اسکنر بارکد عمل کرده و ارتباط برقرار می شود. حال امکان انتقال داده ها به سادگی در میان آنان فراهم می شود.

اکنون نسخه کامپیوتری نرم افزار سوپر بیم نیز با نام SuperBeam for PC عرضه شده است. کاربران می توانند با استفاده از این نرم افزار در دستگاه های اندروید و ویندوزی ، به تبادل فایل ها بپردازند. این نرم افزار قادر است فایل های شما را از طریق کارت NFC و WiFi در میان سایر دستگاه ها منتقل نماید. به کمک سوپر بیم شما می توانید انواع فایل های خود از قبیل فایل های مالتی مدیا ، فایل های فشرده ، تصاویر و … را با هر میزان حجمی ، با بالاترین سرعت ممکن به سایر دستگاه های انتقال دهید.  هم اکنون می توانید نرم افزار SuperBeam | WiFi Direct Share و  SuperBeam for PC را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SuperBeam1 SuperBeam2 SuperBeam3 SuperBeam4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK + EXE
  • حجم : 5 + 3.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR