دانلود COVERT Pro 3.0.22.21 – نرم افزار ضدجاسوسی

دانلود COVERT Pro 3.0.22.21 - نرم افزار ضدجاسوسی

 

دانلود COVERT Pro

| نرم افزار ضدجاسوسی |

 

COVERT Pro 3.0.22.21 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند ، به منظور اسکن سیستم های کامپیوتری ، جهت پیدا کردن ابزارهای جاسوسی است. امروزه ابزارهای جاسوسی ، یکی از پر کاربردترین روش های به منظور کنترل قربانی و یا دزدی اطلاعات کاربران به شمار می رود. هکرهای بسیاری اقدام به نوشتن ابزارهای جاسوسی می کنند تا بدین وسیله قربانی را تحت کنترل خود داشته باشند و تمامی فعالیت های او را به خوبی ثبت و ضبط کنند. وجود چنین ابزارهایی در سیستم کاربری افراد ، حریم خصوصی آنان را به شکلی جدی مورد تهدید قرار می دهد. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، با معرفی یکی از بهترین نرم افزارهای ضد جاسوسی در خدمت شما کاربران عزیز هستیم.

بسیاری از ابزارهای جاسوسی ، در قالب نرم افزارهایی عادی و گول زننده بر روی سیستم کاربر قرار می گیرند. کاربر خودش متوجه نمی شود ، اما ممکن است حتی یک نرم افزار آنتی ویروس قلابی ، یک ابزار جاسوسی از فعالیت های شما باشد. نرم افزار COVERT Pro به شما این امکان را می دهد که ضمن زیر نظر داشتن تمامی پراسس ها و فعالیت های پس زمینه ، DLL ها و … ، انواع فعالیت های مشکوک توسط اپلیکیشن های قلابی را شناسایی و اقدام به حذف آنان نمایید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار COVERT Pro را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار COVERT Pro :

– جلوگیری از امکان ضبط کلیدهای کیبورد ، تصویربرداری از نمایشگر و سایر فعالیت های جاسوسی از سوی هکر

– دارا بودن قابلیت خنثی سازی فعالیت های مشکوک

– دارا بودن یک پیام رسان داخلی و رمزگذاری شده

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 16.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR