دانلود بازی Feudalism برای PC

دانلود بازی Feudalism برای PC

 

دانلود بازی Feudalism برای کامپیوتر

| بازی استراتژیکی نظام ارباب و رعیتی (فئودالیسم) |

| نسخه POSTMORTEM |

 

Feudalism بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2016 توسط Imagimotion و IV Productions ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اروپا را فتح کنید و به یک امپراطور تاریخی تبدیل شوید ! سلسله خانوادگی خود را در طول 7 قرن و از سال های 800 تا 1492 میلادی ایجاد کنید. بازی Feudalism ، یکی از جدیدترین بازی استراتژیک است که در عصر تاریخی دوران اوج نظام ارباب رعیتی یا فئودالیسم به تصویر کشیده شده است. شما با تمرکز بر اهداف خود در این بازی استراتژیک ، مهارت های خود برای موفقیت به اجرا خواهید گذاشت.

به منظور برقراری ارتباط با بخش های مورد نظرتان ، می توانید از معاملات تجاری ، مذاکرات و همچنین ازدواج خانوادگی استفاده کنید تا راه حل هایی استراتژیک را برای نفوذ خانواده خود در سرزمین های دورتر استفاده کرده باشید. در بسیاری از مواقع ، یک ازدواج با خانواده ای از یک سرزمین دیگر ، مزایای بسیار بیشتری را در مقایسه با لشگرکشی نظامی در پی خواهد داشت. جهان مکانی خطرناک است ، چرا که هریک از رویدادهای طبیعی آن می تواند به عنوان یک بلای آسمانی به جان مردمان شما بیوفتد ، با جمع آوری چوب و قطع کردن درختان می توانید سوخت مورد نیاز برای گرم نگه داشتن غذاها و حفظ جمعیت استفاده کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Feudalism را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Feudalism1 Feudalism2

 

Feudalism3 Feudalism4



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7
Processor: Intel i5 2.8Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: ATI 66xx / GNvidia GT 540
Storage: 2 GB Available Space
Additional Notes: A Monitor Supporting 1024×768

سیستم پیشنهادی :

    OS: Windows 10
Processor: Intel i7 2.8Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: ATI HD 7850 / GNvidia GT 750
Storage: 2 GB Available Space
Additional Notes: A Monitor Supporting 1920×1080

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 528 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR