دانلود بازی Vessel برای PC

دانلود بازی Vessel برای PC

 

دانلود بازی Vessel برای کامپیوتر

| بازی کار با انواع مایعات |

 

Vessel بازی جدیدی در سبک فکری و استراتژیک می باشد که در سال 2012 توسط Strange Loop Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. زندگی ماشین آلات با مایع ، از حد قابل کنترل خارج شده و اکنون به تهدیدی برای انسان تبدیل شده اند. اکنون در این بازی شما با قرارگیری در نقش مخترع آن ، یعنی Arkwright ، سعی در کنترل هرج و مرج ها دارید. Vessel بازی کامپیوتری جالبی در مورد مردی است که در شرایطی سخت نقش افرینی می کند. سیستم شبیه سازی مایعات مختلف در این بازی از قبیل آب ، گذازه های آتش و شیوه های ترکیب انواع مختلف آنان با همدیگر ، بسیار چشم گیری و جالب است.

بازی Vessel در دنیایی جالب ، رنگارنگ و با انواع پازل ها اتفاق می افتد که در آن شما با ماشین آلات گوناگون و کارکردهای مختلف هریک از آنان آشنا می شوید. شما می توانید تجهیزات خود را با مایع مرموز پروتوپلاسم که در دنیا کشف شده ارتقا دهید و روش های مختلفی را برای دستکاری آنان به کار گیرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Vessel را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Vessel1 Vessel2

 

Vessel3 Vessel4



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / Vista / XP
Processor: Dual Core 2.0GHz or Equivalent Processor
Memory: 2GB System RAM
Hard Disk Space: 1.5GB
Video Card: ATi Radeon HD 2400 or NVIDIA GeForce 7600 or Better Shader Model 3.0 Needs to be Supported
DirectX®: 9.0c
Sound: DirectX Compatible

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 426 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR