دانلود بازی Insane 2 برای PC

دانلود بازی Insane 2 برای PC

 

دانلود بازی Insane 2 برای کامپیوتر

| بازی مسابقات اتومبیل رانی در مسیر های خاکی |

 

Insane 2 بازی جدیدی در سبک مسابقه ای می باشد که در سال 2012 توسط Targem Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. Insane 2 بازی جدیدی مخصوص شما طرفداران سری مسابقات اتومبیل رانی آف-رود است ، مسابقاتی با خودروهایی غول پیکر با چرخ های بسیار بزرگ که توانایی حرکاتی خشم آلود در بیابان ها و مسیرهای خاکی را دارند. حالت ابتدایی و سنتی این بازی ها ، عبارت است از رقابت زمانی ؛ در این حالت هریک از پلیرها می بایست تمام توان و مهارت های خود را به کار گیرند تا در بازه های زمانی مشخص ، از خطوط مشخص شده بگذرند. علاوه بر اینها ، در این بازی تعداد 9 حالت مختلف بازی نیز وجود دارد که در طی آنان تعداد 8 پلیر می توانند با هم رقابت کنند.

در بازی Insane 2 ، شما یک شبیه سازی بسیار نزدیک به واقعیت از بازی های آف-رود را تجربه خواهید کرد که در مناطق مختلفی از قاره های اروپا ، آفریقا و قطب جنوب انجام می گیرد. تعداد 18 وسیله نقلیه مختلف از جمله هیولاهایی با صدای موتورهای غرش کننده با امکانات شخصی سازی و ارتقای قدرت ها و بخش های مختلف ، از مهم ترین ویژگی های این بازی به شمار می آیند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Insane 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Insane 21 Insane 22

 

Insane 23 Insane 24

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP (SP2), Vista (SP1), 7
Processor: Intel Core 2 Duo or AMD Athlon 64 X2
Memory: 1 GB RAM (1.5 GB for Vista/7
Hard Disk Space: 1.2 GB Free HDD space
Video Card: GeForce 7900GTX/ATI RADEON X1900 XT or higher
DirectX®: 9.0c

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.28 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR