دانلود DriverHive 3.0.7 – نرم افزار مدیریت و آپدیت درایورها

دانلود DriverHive 3.0.7 - نرم افزار مدیریت و آپدیت درایورها

 

دانلود DriverHive

| نرم افزار مدیریت و آپدیت درایورها |

 

DriverHive 3.0.7 نام نرم افزاری جدید و کاربردی به منظور اسکن سیستم کامپیوتری جهت تشخیص درایورهای تاریخ گذشته است. در بسیاری از مواقع ، زمانی که شما مدتی طولانی درایور سخت افزاری سیستم را به روز رسانی نمی کنید ، باعث بروز خطاهایی در عملکردهای مختلف می شوید. بسیاری از ارورها و عملکردهای ضعیف سخت افزاری ، به دلیل قدیمی شدن نسخه درایورهای نرم افزاری مربوطه است. از این رو شرکت های ارائه کننده سخت افزارهای کامپیوتری ، همواره به دلیل عملکرد بهتر و سریع تر قطعات ، آپدیت هایی منظم را برای آنان عرضه می کنند. اما جستجو برای دانلود این درایورها مخصوص سخت افزارهایی از کمپانی های مختلف ، کاری زمان بر و خسته کننده است.

DriverHive به عنوان یکی از بهترین راه حل های پیشنهادی ، قادر است کامپیوتر شما را برای تشخیص درایورهای قدیمی شده اسکن کند و شما را از این موضوع مطلع سازد. در ادامه این نرم افزار قادر است ضمن بررسی وب سایت های سازنده سخت افزار مورد نظر شما ، جدیدترین درایور مورد نظرتان را شناسایی و آن را برایتان به روز رسانی نماید. به کمک DriverHive دیگر هیچ مشکلی بابت تحریم های وب سایت هایی نظیر Goole ، Nvidia و … نخواهید داشت و می توانید درایورهای خود را به سادگی به روز رسانی کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار DriverHive را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار DriverHive :

– امکان شناسایی درایورهای قدیمی شده

– بررسی جدیدترین نسخه درایورهای سیستم

– تشخیص مدل دقیق سخت افزارهای سیستم

– آماده سازی سریع لینک دانلود درایورهای مورد نظر شما

– بهینه سازی عملکرد سیستم با آپدیت درایورها با چند کلیک ساده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR