دانلود بازی The Solus Project برای PC

دانلود بازی The Solus Project برای PC

 

دانلود بازی The Solus Project برای کامپیوتر

| بازی کشف سیاره بیگانه برای سکونت انسان |

| نسخه CODEX |

 

The Solus Project بازی جدیدی در سبک ماجرایی می باشد که در سال 2016 توسط Hourences ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. یک بازی تک نفره با دارا بودن محتوای ماجراجویانه در فضایی افسانه ای و علمی تخیلی ، که ذهن شما را به شدت با خود درگیر میکند. داستان بازی در سیاره ای بسیار دور تر از زمین و مرموز آغاز می شود ، هیچ حیاتی در آنجا وجود ندارد ، در واقع در این بازی ، شما به اکتشاف رمز و رازهای مخفی پیرامون سیاره ای با نام Gliese-6143-C می پردازید. دنیا به نابودی نزدیک شد و زمین نابود گردید ، تنها گروهی کوچک از انسان های باقی مانده ، بر روی ناوگانی کوچک از یک سفینه فضایی در نزدیکی سیاره پلوتون به زندگی ادامه می دهند.

اکنون آخرین نسل از نجات بشریت ، به شما چشم دوخته است. به عنوان یکی از آخرین شانس ها ، به سیاره ای دور و مناسب برای ادامه حیات انسان ، به Gliese-6143-C ارسال شده اید. پس از سال ها انتظار برای رسیدن به این سیاره ، یک اتفاق خطرناک موجب نابودی سفینه فضایی شما می شود. در چنین شرایطی ، شما به همراه اعضای تیم تان ، به بازماندگانی تبدیل شده اید که هیچ راهی برای برقراری ارتباط با زمینی ها ندارید. در نگاه اول این سیاره متروکه به نظر می رسد ، اما با اندکی کاوش در آن ، حقایقی شگفت انگیز در پوسته آن کشف خواهید کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی The Solus Project را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

The Solus Project1 The Solus Project2

 

The Solus Project3 The Solus Project4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64 Bit And Newer
Processor: Dual Core 2GHZ
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Directx10 Compatible 3D Card – Minimum Geforce 460 Or Equivalent – Integrated Graphics (Intel) May Not Work Well And Have Not Been Tested. For Use With Intel Integrated Graphics Please Run The Game In Directx10 Compatibility Mode
Directx: Version 10
Storage: 11 GB Available Space
Sound Card: Any Windows Compatible Card
Additional Notes: Supports Tobii Eye Tracking. Vive And Oculus VR Supported But Still Partially In Development

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 64 Bit And Newer
Processor: Quad Core 2GHZ
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Directx11 Compatible 3D Card Strongly Recommended – Geforce 760 Or Equivalent And Higher
Directx: Version 11
Storage: 11 GB Available Space
Sound Card: Any Windows Compatible Card

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 4.25 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR