دانلود Weather Live 4.8 Build 106 – هواشناسی حرفه ای برای اندروید

دانلود Weather Live 4.8 Build 106 - هواشناسی حرفه ای برای اندروید

 

دانلود Weather Live برای اندروید

| نرم افزار هواشناسی حرفه ای برای اندروید – Paid Version |

 

Weather Live 4.8 Build 106 نام یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های هواشناسی و پیش بینی وضعیت آب و هوا مخصوص گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. کافیست در گوگل پلی اندروید ، عبارت Weater را جستجو کنید ، صد ها اپلیکیشن مختلف از سوی توسعه دهندگان مختلف برای پیش بینی وضعیت آب و هوا عرضه شده است. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با یکی از حرفه ای ترین آن ها آشنا کنیم. همواره آن دسته از اپلیکیشن های هواشناسی مورد توجه کاربران قرار می گیرند که از زیبایی خاصی برخودار بوده و دارای افکت های جذاب متناسب با وضعیت آب و هوای لحظه ای باشند.

اگر شما هم به دنبال یکی از اپلیکیشن های حرفه ای هواشناسی ، بدون تبلیغات و نسخه پولی هستید ، ما به شما جدیدترین ورژن نرم افزار هواشناسی Weather Live را پیشنهاد می کنیم. این نرم افزار قادر است وضعیت اب و هوای لحظه ای را برای شما در هوم اسکرین به نمایش بگذارد تا هر لحظه از وضعیت آب و هوای ساعات ، روزها و هفته های آینده مطلع شوید. شما تنها کافیست با یک ارتباط اینترنتی ساده ، موقعیت مکانی خود را انتخاب و سپس به اطلاعات کاملا دقیق از وضعیت آب و هوای شهرتان دست پیدا کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Weather Live را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Weather Live1 Weather Live2 Weather Live3 Weather Live4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 29 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR