دانلود Internet Speed Test Pro 1.0 – تست سرعت اینترنت برای اندروید

دانلود Internet Speed Test Pro 1.0 - تست سرعت اینترنت برای اندروید

 

دانلود Internet Speed Test Pro برای اندروید

| نرم افزار تست سرعت اینرتنت برای اندروید |

 

Internet Speed Test Pro 1.0 نام نرم افزاری است که به کمک آن ، می توانید در هر لحظه از زمان ، از مقدار دقیق سرعت اینترنت در گوشی یا تبلت اندرویدی خودتان اطلاع پیدا کنید. یکی از قابلیت های بسیار کاربردی این نرم افزار ، نمایش دائمی وضعیت سرعت اینترنت ، در نوار وضعیت دستگاه شماست. بدین ترتیب همواره مقدار دقیقی از سرعت اینترنت در نوار بالای گوشی یا تبلت در کنار نشانگر های باطری و … نمایش داده شده و حتی برای استفاده از این قابلیت نیازی به اجرای اپلیکیشن مربوطه نیز ندارید.

این نرم افزار قادر است سوابق دقیق سرعت دانلود/آپلود شما را برایتان ذخیره سازی کند تا در هر لحظه بتوانید سرعت خود را با آنان مقایسه کنید. در واقع این اپلیکیشن ، یک ابزار کاربردی برای کنترل وضعیت سرعت اینترنت و نگهداری میزان دقیق سرعت ارسال و دریافت است که شما می توانید از آن برای اینترنت WiFi یا دیتای تلفن همراه استفاده کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Internet Speed Test Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Internet Speed Test Pro1 Internet Speed Test Pro2 Internet Speed Test Pro3 Internet Speed Test Pro4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 3.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR