دانلود بازی Dangerous Golf برای PC

دانلود بازی Dangerous Golf برای PC

 

دانلود بازی Dangerous Golf برای کامپیوتر

| بازی گلف خطرناک |

| نسخه CODEX |

 

Dangerous Golf بازی جدیدی در سبک اکشن و ورزشی می باشد که در سال 2016 توسط Three Fields Entertainment ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. به دنیای ورزش گلف خوش آمدید. اما این گلف تفاوتی اساسی را با سایر ورزش هایی که مدنظرتان است دارد ؛ و آن این است که این گلف ، گلف خطرناک نام دارد ! تصورتان را از یک زمین وسیع و سرسبز از بازی گلف دور بیندازید ! چرا که بازی گلف خطرناک ، این ورزش را به محیط هایی که نباید در آن جا گلف بازی کنید می برد ! مسابقات گلف را در فضاهای بسته نظیر اشپزخانه ، موزه و یا حتی کاخ های سلطنتی تجربه کنید ! البته توجه داشته باشید که شما حتی می توانید با یک بازی خطرناک در ایستگاه پمپ بنزین آن را منفجر کنید !

شما حتی نیازی به پوشیدن لباس های مخصوص ، کلاه و کفش های بازی گلف هم ندارید ! چرا که گلف خطرناک برای همه افراد است ! بدون اینکه اطلاعی از استانداردهای بازی داشته باشید می توانید آن را به صورت مجازی در انواع محیط ها تجربه کنید ! مکان هایی که شما تورهای بازی گلف خطرناک را در آن انجام می دهید عبارتند از محل هایی مختلف از ایالات متحده امریکا ، استرالیا ، فرانسه و انگلستان ! ضربات خود را به ظروف آشپزخانه شلیک کنید ، قلعه های سلطنتی را در هم بریزید و به طور کلی یک رقابت اکشن را در عین رعایت استانداردهای ورزشی تجربه کنید ! هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Dangerous Golf را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Dangerous Golf1 Dangerous Golf2

 

Dangerous Golf3 Dangerous Golf4

 

Dangerous Golf5 Dangerous Golf6

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64 Bit
Processor: Intel I5 3.2ghz / AMD FX 8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 750ti / AMD Radeon R7 265
Directx: Version 11
Network: Broadband Internet Connection
Storage: 6 GB Available Space
Additional Notes: Game Controller Required; No Mouse And Keyboard Support

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64 Bit
Processor: Intel I7 3.5ghz / AMD FX 9590
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX960 / AMD Radeon R9 280
Directx: Version 11
Network: Broadband Internet Connection
Storage: 6 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 7.84 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR