دانلود بازی Adele Following the Signs برای PC

دانلود بازی Adele Following the Signs برای PC

 

دانلود بازی Adele Following the Signs برای کامپیوتر

| بازی دنبال کردن نشانه های ادل |

| نسخه CODEX |

 

Adele Following the Signs بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2016 توسط Unosquare ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی در سال 2029 آغاز می شود ، جایی که دنیا به پایان می رسد. در این بازی شما در نقش فردی با نام Mike قرار می گیرید. او با دخترش به جنگل ها فرار کرده تا از خطرات دور باشند ، بخش های بسیاری از زمین را شیوع زامبی ها پر کرده و اکنون امیدی به نجات بشریت نیست. در حین فرار از زامبی ها ، مایک بر روی زمین افتاده و با ضربه ای که به سرش می خورد ، بیهوش می شود.

زمانی که مایک به هوش می آید ، می داند که باید به دنبال دخترش Adele برود. تنها راه پیدا کردن او در چنین دنیای به پایان رسیده ای دنبال کردن نشانه ها است. Adele Following the Signs یک بازی ماجرایی و هیجان انگیز در نمایی 2 بعدی است که در آن شما با قرارگیری در نقش یک پدر دلسوز ، می بایست دختر خود را از چنین دنیا ترسناک و به پایان رسیده ای نجات دهید. پس پیشنهاد می کنیم اگر شما هم به دنبال بازی هایی با پازل های پیچیده در هم هستید ، نشانه های Adele را دنبال کنید ! هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Adele Following the Signs را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Adele Following the Signs1 Adele Following the Signs2

 

Adele Following the Signs3 Adele Following the Signs4

 

Adele Following the Signs5 Adele Following the Signs6

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7 32-Bit
Processor: intel i5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1GB NVIDIA or AMD Graphics Card
DirectX: Version 9.0
Storage: 5 GB Available Space

سیستم پیشنهادی :

    OS: Windows 10 64-Bit
Processor: intel i5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Modern NVIDIA GeForce 900 Series Graphics Card
DirectX: Version 10
Storage: 5 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 2.13 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR