دانلود بازی Ninja Worm 1.0.6 – کرم نینجا برای اندروید

دانلود بازی Ninja Worm 1.0.6 - کرم نینجا برای اندروید

 

دانلود بازی Ninja Worm برای اندروید

| بازی کرم نینجا برای اندروید |

 

Ninja Worm 1.0.6 یکی از جدیدترین های مارکت اندروید ، مخصوص طرفداران سری بازی های ماجراجوئی است. اگر شما هم دوست دارید یک ماجراجوئی هیجان انگیز را در دنیایی سرسبز و طبیعی ، با یک کرم نینجا تجربه کنید ، شما را به بازی نینجا ورم دعوت می کنیم ! زندگی یک ماجراجوئی بزرگ است که همواره در آن پر از پازل های قابل حل وجود دارد. اگر نگاهی زیبا و مثبت به زندگی و رویدادهای روزمره داشته باشیم ، متوجه می شویم هرآنچه که در مسیر زندگی مان است ، در واقع یک معما ، آزمایش یا سرنوشتی است که در انتظارمان قرار داشته است.

در دنیای ماجراجویانه این کرم نینجا نیز پازل های بسیار متعددی انتظار شما را می کشند ، این کرم عاشق خوردن سیب است ، پس هرطور که می توانید با این کرم نینجای دوست داشتنی در زمین کاوش کنید و سیب ها را جمع آوری نمایید. مأموریت شما در ماجراجوئی این دنیای زیبا و سرسبز ، با یک کرم نینجا و با استفاده از کنترل های لمسی ای است که در دو طرف نمایشگر برایتان در نظر گرفته شده است. هم اکنون می توانید بازی Ninja Worm را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Ninja Worm1 Ninja Worm2 Ninja Worm3 Ninja Worm4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 94 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR