دانلود Abstract Nature Live Wallpaper 1.0 – لایو والپیپر زیبا برای اندروید

دانلود Abstract Nature Live Wallpaper 1.0 - لایو والپیپر زیبای اندروید

 

دانلود Abstract Nature Live Wallpaper برای اندروید

| نرم افزار لایو والپیپر زیبای اندروید |

 

Abstract Nature Live Wallpaper 1.0 نام یکی از جدیدترین والپیپرهای زنده ، با طرح های رنگی و گرافیکی زیبا و مختلف برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. اگر شما هم از والپیپرهای ثابت و یکنواخت در پس زمینه دستگاهتان خسته شده اید ، ما برای شما پیشنهاد جالبی دارید. Abstract Nature Live Wallpaper یکی از جدیدترین والپیپرهای زنده ای است که به تازگی در مارکت اندروید عرضه گردیده است. مجموعه والپیپرهایی که در این اپلیکیشن به صورت متحرک قرار گرفته اند ، ترکیبی از نورهای روشن ، نئون و… است که جذابیت خاصی را به صفحه نمایشگر شما خواهد بخشید.

والپیپرهای زنده ، گونه ای از تصاویر پس زمینه هستند که با ظاهر متحرک و بسیار زیبای خود ، همواره محیطی زنده و شاداب را در پس زمینه دستگاه اندرویدی برایتان به وجود می آورند تا از تماشای آن لذت ببرید. اگر شما هم به دنبال یک تغییر و تحول اساسی و زیبا در هوم اسکرین دستگاه اندرویدی تان هستید ، ما به شما پیشنهاد این اپلیکیشن جذاب را می دهیم. هم اکنون می توانید نرم افزار Abstract Nature Live Wallpaper را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Abstract Nature Live Wallpaper1 Abstract Nature Live Wallpaper2 Abstract Nature Live Wallpaper3 Abstract Nature Live Wallpaper4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 15 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR