دانلود Microsoft SQL Server 2016 SP2 x64 Web / Standard / Enterprise Core / Enterprise / Developer – اس کیو ال سرور 2016

دانلود Microsoft SQL Server 2016 Enterprise - اس کیو ال سرور 2016

 

دانلود Microsoft SQL Server 2016

| نرم افزار اس کیو ال سرور 2016 |

 

Microsoft SQL Server 2016 SP2 x64 Web / Standard / Enterprise Core / Enterprise / Developer مایکروسافت اس کیو ال سرور 2016 جدیدترین نسخه از نرم افزار اس کیو ال سرور عرضه شده از سوی کمپانی مایکروسافت است. Microsoft SQL Server یکی از معروف ترین شیوه های ارتباطی جهت نگهداری داده ها در بانک های اطلاعاتی است که از سوی کمپانی مایکروسافت عرضه گردیده است. بانک های اطلاعاتی ، از مجموعه ای از جداول و سطر و ستون ها تشکیل شده اند که در آنان ، اطلاعات مربوط به نرم افزارها و یا سرویس ها ذخیره می گردند. اگر شما هم از طراحان اپلیکیشن های دات نت یا ASP.Net باشید ، احتمالا به خوبی با عملکرد نرم افزار مدیریت بانک اطلاعاتی مایکروسافت اس کیو ال سرور آشنایی دارید. با نصب این نرم افزار بر روی سیستم شخصی تان می توانید اطلاعات برنامه نوشته شده را به آن ارسال و یا تقاضایی را ارسال و داده هایی را دریافت کنید.

شاید در واقعیت حس نکنید ، اما عملکرد بسیاری از سرویس های اینترنتی و یا نرم افزارهایی که به طور روزمره از آنان استفاده می کنید ، وابستگی بسیاری به بانک های اطلاعاتی دارند. تمامی اطلاعاتی که شما پس از ثبت نام در یک سایت و یا اعمال تنظیمات در یک نرم افزار ذخیره سازی می کنید ، در بانک اطلاعاتی ذخیره می گردند. اس کیو ال سرور هم می تواند به صورت محلی و هم می تواند به صورت شبکه ای مورد استفاده قرار گیرد و امکان ارسال و دریافت اطلاعات را برایتان فراهم می کند. اولین نسخه از این نرم افزار ، در سال 2005 از سوی مایکروسافت عرضه گردید ، از این رو اگر بخواهیم یک تاریخچه از نسخه های مختلف این نرم افزار را معرفی کنیم می توانیم به ترتیب SQL Server 2005 ، SQL Server 2008 ، SQL Server 2008 R2 ، SQL Server 2012 ، SQL Server 2014 و اکنون عرضه نسخه نهایی SQL Server 2016 اشاره کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Microsoft SQL Server را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Microsoft SQL Server :

– دارا بودن ابزار مدیریت حرفه ای و یکپارچه داده های بانک های اطلاعاتی

– امنیت حرفه ای و بسیار پیشرفته در مقایسه با نسخه های قبلی

– امکان نگهداری داده ها به صورت محلی و تحت شبکه

– مدیریت حرفه ای بانک ها ، جداول و فیلد ها

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

dotNet FRAMEWORK 4.6
6GB of Available Hard-Disk Space
A DVD DRIVE, AS APPROPRIATE, IS REQUIRED FOR INSTALLATION FROM DISC
Super-VGA (800×600) or Higher Resolution Monitor
Internet Functionality Requires Internet Access
Memory (Minimum)
Express Editions: 512 MB
All Other Editions: 1 GB
Processor Speed (Minimum)
x64 Processor: 1.4 GHz (Recommended: 2.0 GHz or Faster)
Processor Type
x64 Processor: AMD Opteron, AMD Athlon 64, Intel Xeon with Intel EM64T Support, Intel Pentium IV With EM64T Support
Visual Studio VC++ 2013 Runtime Libraries

OS: Windows 7 / 8 / 2008 / 10 64-bit and 2008 R2 / Server 2012

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 2.35 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR