دانلود Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint 16.0.14228.20138 – مایکروسافت آفیس برای اندروید

دانلود Microsoft Office Mobile 15.0.5329.2000 - مایکروسافت آفیس موبایل برای اندروید

 

دانلود Microsoft Office برای اندروید

| نرم افزار مایکروسافت آفیس موبایل برای اندروید |

 

Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint 16.0.14228.20138 نام مجموعه جدید و قدرتمند اپلیکیشن های آفیس کمپانی مایکروسافت برای گوشی ها و تبلت های اندروید است. به کمک این نرم افزار ، می توانید از جدیدترین اپلیکیشن های ورد ، اکسل و پاورپوینت ، در دستگاه های اندرویدی خود نهایت استفاده را کنید. تاکنون نسخه های مختلفی از اپلیکیشن های رسمی آفیس را در خدمت شما کاربران عزیز قرار داده ایم. با توجه به عرضه نسخه های جدید این مجموعه نرم افزاری مخصوص سیستم عامل های جدید ویندوز 10 ، اندروید 5 و … ، بسیاری از کاربران از اینکه نسخه ای از این پکیج نرم افزاری متناسب با دستگاه های قدیمی تر از اندروید 4.4 عرضه نمی شود گله مند بوده اند. هم اکنون می خواهیم این مژده را به شما کاربران عزیز بدهیم که شما می توانید مجموعه نرم افزاری قدرتمند آفیس را در اندرویدهای قدیمی تر از 4.4 نیز با استفاده از Microsoft Office Mobile تجربه کنید.

از این پس می توانید در دستگاه های خودتان ، به انواع داکیومنت های ورد ، اکسل و پاورپوینت دسترسی داشته و اقدام به ساخت و ویرایش آنان کنید. اسنادی که در درون نسخه های موبایلی این نرم افزار ایجاد می کنید ، درست همانند نسخه اصلی در کامپیوترها و دستگاه هایی با نمایشگرهای بزرگ خواهند بود پشتیبانی کامل از فرمول ها ، نمودارها ، ترنزیشن های زیبای پاورپوینت و … از جمله مهم ترین قابلیت های مایکروسافت آفیس موبایل به شمار می آیند. شما می توانید اسناد ضمیمه شده آفیس در ایمیل های دریافتی تان را در Microsoft Office Mobile اجرا کرده و به تمامی اسناد خود در انواع سرویس های ابری OneDrive, OneDrive for Business, SharePoint دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار Microsoft Office Mobile را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Microsoft Office Mobile1 Microsoft Office Mobile2 Microsoft Office Mobile3 Microsoft Office Mobile4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 83/86/88/90 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR