دانلود USB Disk Storage Format Tool 6.0 Final + Portable – فرمت حافظه های USB

دانلود USB Disk Storage Format Tool 5.2.372 Final + Portable - فرمت حافظه های USB

 

دانلود USB Disk Storage Format Tool

| نرم افزار فرمت حافظه های USB |

 

USB Disk Storage Format Tool 6.0 Final + Portable ابزاری کم حجم و حرفه ای ، در زمینه فرمت حافظه های فلش ، مموری کارت و … است که از طریق درگاه USB به سیستم کامپیوتری متصل می شوند. اگر شما هم با خواندن و نوشتن در فلش مموری یا مموری دستگاه هایی نظیر تلفن همراه ، دوربین های دیجیتال و … با مشکل مواجه هستید ، ما به شما پیشنهاد می کنیم برای اسکن و رفع ایرادات احتمالی در آنان ، از USB Disk Storage Format Tool استفاده کنید. این نرم افزار ضمن شناسایی کامل دیسک های USB متصل شده به کامپیوتر ، به شما این امکان را می دهد که آنان را با فایل سیستمی FAT, FAT32, exFAT, NTFS مجدد فرمت نمائید.

سیستم عامل ویندوز ، لینوکس و یا مک ، همه به صورت پیش فرض امکان فرمت کردن دیسک ها را در اختار کاربر قرار می دهند. اما یکی از مزایای استفاده از نرم افزار پیش رو ، قابلیت فرمت دیسک های شما به مجموعه ای مختلف از فایل های سیستمی ، چک کردن ارورهای موجود در دیسک ها و رفع آنان و بسیاری دیگر از قابلیت هایی است که در حالت پیش فرض نمی توانید از آنان بهرمند باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار USB Disk Storage Format Tool را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار USB Disk Storage Format Tool :

– دارا بودن امکان فرمت سریع و فرمت امن

– امکان فرمت کردن دیسک ها و آزادسازی فضای فلش دیسک ها

– پاک سازی ردپای فایل ها به طور کامل

– امکان رفع ارورهای پارتیشنی در صورت موجود بودن

– امکان تعریف لیبل برای درایو USB مربوطه

– پشتیبانی کامل از Microsoft Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR