دانلود بازی Grand Gangsters 3D 1.8 – گرند گنگستر برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Grand Gangsters 3D 1.4 - گرند گنگستر برای اندروید

 

دانلود بازی Grand Gangsters 3D برای اندروید

| بازی گرند گنگستر برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Grand Gangsters 3D 1.8 نام بازی جدیدی در سبک بازی محبوب جی تی ای ، برای شما کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. محال است که از گیمرهای دهه گذشته باشید ، اما با GTA آشنایی نداشته باشید ! جی تی ای سان اندریاس ، نام یکی از محبوب ترین بازی های کامپیوتری در سال های گذشته می باشد ؛ طرفداران این بازی به گونه ای آن را دنبال کرده و مأموریت های آن را پشت سر می گذاشتند که کمپانی سازنده بعد از نسخه سان اندریسا ، GTA IV و GTA V را نیز عرضه نمود. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، یکی از جدیدترین بازی های اندرویدی را با نام گرند گنگستر خدمت شما عزیزان معرفی می کنیم که حال و هوایی بسیار مشابه با جی تی ای سان اندریاس دارد.

به شهر بزرگ گنگتسرها خوش آمدید ، جایی که خلافکاران در جای جای آن قدم می زنند. Grand Gangsters شما را در حال و هوایی از یک شهر پر از جرم و جنایت قرار می دهد که در آن همانند بازی های جی تی ای ، مأموریت هایی را خواهید داشت. امکان به سرقت بردن خودروها ، موتور سیکلت ها ، تعقیب و گریز با پلیس ، گرافیک باور نکردنی و زیبا در محیط 3 بعدی و دارا بودن تعداد بیش از 15 اسلحه مختلف ، از نکات قابل توجه در مورد این بازی به شمار می روند. هم اکنون می توانید بازی Grand Gangsters 3D را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Grand Gangsters 3D1 Grand Gangsters 3D2 Grand Gangsters 3D3 Grand Gangsters 3D4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 18.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR