دانلود Stellar Registry Manager 3.0 – مدیریت و بهینه سازی رجیستری ویندوز

دانلود Stellar Registry Manager 3.0 - مدیریت و بهینه سازی رجیستری ویندوز

 

دانلود Stellar Registry Manager

| نرم افزار مدیریت و بهینه سازی رجیستری ویندوز |

 

Stellar Registry Manager 3.0 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند است که با استفاده از الگوریتم های پیشرفته می تواند رجیستری سیستم عامل ویندوز شما را به طور عمیق اسکن کرده و کلید های معیوب را تعمیر کند. همچنین در مواقعی باقی ماندن کلیدهایی منسوخ شده و بیهوده در رجیستری ویندوز ، می تواند موجب کندی عملکرد رایانه کاربر شود ؛ از این رو نرم افزار Stellar Registry Manager ضمن شناسایی اینگونه کلیدها ، اقدام به پاک سازی آنان می کند. این نرم افزار همچنین به شما این قابلیت را می دهد که پیش از انجام هرگونه عملیاتی بر روی رجیستری ویندوز ، یک نسخه پشتیبان را از آن تهیه کنید تا در مواقع لازم سریعاً اقدام به بازگردانی آنان کنید.

این برنامه ابزاری فوق العاده مفید برای کاربران سیستم عامل ویندوز است تا کاربران بتوانند همراه عملکرد سیستم خود را به نحو مطلوب نگه دارند. شما به سادگی می توانید فایل های بیهوده و اضافی را از رجیستری پاک کنید تا سرعت انجام فعالیت های مختلف در ویندوز را تا حد قابل ملاحظه ای افزایش دهید. علاوه بر این شما می توانید از نرم افزار Stellar Registry Manager به منظور آزاد سازی فضای ذخیره سازی در هارد دیسک و بهینه سازی کارایی سیستم استفاده نمایید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Stellar Registry Manager را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Stellar Registry Manager :

– دارا بودن امکان تعمیر رجیستری ویندوز و رفع ایرادات آن

– امکان پاک سازی کلیدهای اضافی و بیهوده

– امکان نگهداری ویندوز در حالت سالم و مطلوب با یک قدم ساده

– امکان فشرده سازی فضای رم

– پاک سازی سیستم از فایل های زائد

– امکان زمان بندی برای پاک سازی

– فیکس کردن و تعمیر کردن خطاهای رجیستری

– بهینه سازی سرعت سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR