دانلود V360 Player 1.0.0 – ویدیو پلیر 360 درجه برای کامپیوتر

دانلود V360 Player 1.0.0 - ویدیو پلیر 360 درجه برای کامپیوتر

 

دانلود V360 Player

| نرم افزار ویدیو پلیر 360 درجه برای کامپیوتر |

 

V360 Player 1.0.0 نام نرم افزار پلیر جدیدی برای سیستم عامل ویندوز جهت پخش ویدیوها به صورت 360 درجه می باشد. شما می توانید فیلترهای متنوعی را به آنان داده و تنظیمات مختلفی را بر روی ویدیوهایتان اعمال کنید. اگر کار شما ایجاب می کند که با اینگونه ویدیوها کار کنید ، مطمئناً می دانید که بدون ابزار لازم آن اصلا انجام چنین کاری غیرممکن است. خوشبختانه این نرم افزار ، به عنوان یکی از بهترین ابزارها در این زمینه ، دست شما را در حین کار با اینگونه مسائل باز گذاشته و با حداقل کار انجام گرفته ، بهترین بازدهی ممکن را برایتان پدید می آورد.

V360 Player با یک رابط کاربری زیبا و کاربرپسند ، مجموعه ای از کنترل های استاندارد را در اختیار کاربر قرار داده تا بتوانید در کوتاه ترین زمان به آنان دسترسی داشته باشد. V360 Player با پشتیبانی کامل از Drag&Drop ، شما را قادر می سازد سریعاً بتوانید ویدیوهای 3 بعدی خود را اجرا کرده و با اعمال فیلترهای رنگی و زیبا از آنان لذت ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار V360 Player را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار V360 Player :

– دارا بودن رابط کاربری زیبا و کاربرپسند

– امکان پخش ساده و زیبای ویدیوهای 3 بعدی در محیط ویندوز

– پشتیبانی از استریم های آنلاین پخش ویدیو

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 39 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR