دانلود بازی Lost Planet 3 Complete برای PC

دانلود بازی Lost Planet 3 Complete برای PC

 

دانلود بازی Lost Planet 3 Complete برای کامپیوتر

| بازی لاست پلنت 3 به همراه تمامی آپدیت ها و DLC ها |

| نسخه PROPHET |

 

Lost Planet 3 Complete بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2016 توسط Spark Unlimited برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی شما با ماجراجوئی کاراکتری با نام Jim Peyton نقش آفرینی می کنید ، او توسط نوه ی خود با نام Diana در یک غار پس از سال ها دوری پیدا می شود. با توجه به اینکه به دلیل سرمای بیش از حد ، او امید چندانی به زندگی ندارد ، هرچه سریع تر نحوه آمدن به E.D.N. III را برای نوه ی خود بازگو می کند. پنجاه سال قبل Jim به منظور پشتیبانی از خانواده ی خود ، برای استخراج منابع موجود در E.D.N III ، به کمک یک کمپانی با نام NEVEC میرود. منبع ارزشمند این سیاره ، با نام Thermal Energy ، در واقع ماده ای شبیه به خون می باشد که می تواند مشکل انرژی کره زمین را برای همیشه برطرف کند.

در این راه  Jim با کارشناسان و دکترهای بسیار ملاقات می کند ، بازی در سیاره ای تاریک و سرد آغاز می شود و شما با قرارگیری در نقش کاراکتر اصلی داستان بازی ، برای تعمیر رله ها به استخدام این شرکت درآمده اید. اما رفته رتفه در حین کار بر روی وظیاف خود ، متوجه می شوید شخصی خرابکار در نزدیکی رله های آسیب دیده حضور دارد. پیشنهاد می کنیم با دانلود این بازی ، محوریت داستانی جذاب و هیجان انگیز آن را خودتان دنبال کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Lost Planet 3 Complete را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Lost Planet 3 Complete1 Lost Planet 3 Complete2

 

Lost Planet 3 Complete3 Lost Planet 3 Complete4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows XP
Processor: Dual Core CPU 2.5 GHz
Memory: 3 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® 9800 or Better, ATI Radeon™ HD 4770 or Better
Storage: 16 GB Available Space
Sound Card: Standard Audio Device

سیستم پیشنهادی :

    OS: Windows 7
Processor: Quad core 2.7 GHz or Better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 460 or Better
Storage: 16 GB Available Space
Sound Card: Standard Audio Device

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 23.7 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR