دانلود بازی Soccer Star 2020 World Legend 4.2.9 – ستاره فوتبال برای اندروید + بی نهایت

دانلود بازی Soccer Star 2016 World Legend 3.0.7 - ستاره فوتبال 2016 برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Soccer Star World Legend برای اندروید

| بازی ستاره فوتبال برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Soccer Star World Legend 4.2.9 بازی جدیدی در سبک سری بازی های ورزشی ، مخصوص طرفداران این سبک از بازی های اندرویدی است. در این بازی شما می توانید به بزرگ ترین ستاره های فوتبالی دنیا تبدیل شوید. تیم فوتبال رویایی خود را مدیریت کرده و آن را تا رسیدن به موفقیت های بزرگ در برترین استادیوم های جهان همراهی کنید. مهارت های تکنیکی و تاکتیکی بازیکنان خود را هدایت و مدیریت کنید تا دیگر هیچ دروازه بانی قادر نباشد شلیک های بازیکنانتان را مهار نماید. یک بازی فوتبال شگفت انگیز که شما می توانید از جلوه های گرافیکی آن در سراسر لحظات بازی لذت ببرید ، تیم خود را مدیریت کنید و با یک سرمربی گری حرفه ای و با به کار گیری شیوه های مدرن سرمربی گری ، تیم را به سوی موفقیت های بزرگ و رویایی هدایت کنید.

بازیکنان خود را تا رسیدن به بالاترین سطح حرفه ای گری در زمین چمن فوتبال آموزش دهید و با استخدام مربی بدن ساز و حامی مالی ، درآمد تیم را افزایش دهید. بر روی ضربات ایستاگی بازیکنان تمرکز ویژه ای داشته باشید ، چرا که گلزنی به این شیوه طرفداران بسیاری را به خود جذب خواهد کرد. تقریباً می توان گفت در این بازی تمامی جنبه های دنیای فوتبال واقعی رعایت شده و شما می توانید بسیاری از جلوه های هیجان انگیز دنیای فوتبال واقعی را به عینه در آن مشاهده کنید. هم اکنون می توانید بازی Soccer Star World Legend را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Soccer Star 2016 World Legend1 Soccer Star 2016 World Legend2 Soccer Star 2016 World Legend3

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 97/89 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR