دانلود بازی The Last Ninja Twins 9.1.0 – دوقلوهای نینجا برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی The Last Ninja Twins 8.0 - آخرین دوقلوهای نینجا برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی The Last Ninja Twins برای اندروید

| بازی آخرین دوقلوهای نینجا برای اندروید + پول بی نهایت |

 

The Last Ninja Twins 9.1.0 بازی جدید و هیجان انگیزی در مورد 2 نینجای دو قلوی کوچک برای گیمرهای گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. یک آمار گیری ساده در میان مردمان دور و بر خودتان ، شما را به این نتیجه می رساند که بسیاری از افراد دوست دارند که یک برادر یا خواهر دو قلو همانند خود داشته باشند. از طرفی برای بسیاری از افراد ، دوقلوهای نینجا ، یک رویای هیجان انگیز می باشد. بازی The Last Ninja Twins به شما این امکان را می دهد که این وضعیت را حداقل به صورت مجازی در گوشی یا تبلت اندرویدی تان تجربه کنید.

نکته جالب در مورد بازی The Last Ninja Twins این است که شما می بایست به طور همزمان 2 نینجا را با هم کنترل کنید ، حرکات نینجایی را انجام داده و در زمان های دقیق اقدام به پرش کنید. در واقع شما با دو انگشت به طور همزمان 2 کاراکتر اصلی بازی را کنترل خواهید کرد ؛ هیجان و سختی دو برابر نسبت به حالت معمول ! شما با تاچ کردن سمت راست نمایشگر می توانید با یکی از نینجاها پرش کرده و با تاچ کردن سمت چپ نمایشگر با دیگری عمل پرش را انجام دهید. هم اکنون می توانید بازی The Last Ninja Twins را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

The Last Ninja Twins1 The Last Ninja Twins2 The Last Ninja Twins3 The Last Ninja Twins4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 23 + 27 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR