دانلود بازی کم حجم Gnomes Garden 3 The Thief of Castles برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Gnomes Garden 3 The Thief of Castles برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Gnomes Garden 3 The Thief of Castles برای کامپیوتر

| بازی کوتوله های باغ 3 |

 

Gnomes Garden 3 The Thief of Castles بازی کم حجم جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2016 توسط iWin برای کامپیوتر عرضه شده است. شاهزاده خانم کوتوله ها ، بالاخره به خانه بازگشته است ، او موفق شده است که آشتی را در میان خود و غول ها برقرار و با ملکه آنان دوست شود. اما رخدادی مهم در خانه اتفاق خواهد آمد ؛ یک جادوگر کلکسیونر ، به قلعه پادشاهی دستبرد می زند و ترس را در قلب ساکنین و آشنایان قلعه طنین انداز می کند. حال این وظیفه شماست با تشکیل یک تیم ماجراجویی ، این موضوع را حل کرده و افرادی را که دوستشان دارید از این مخمصه نجات دهید.

ماجراجویی های شما ، هماره با شاهزاده خانم ، در دنیایی عجیب و غریب با رمز و رازهای بسیار رخ می دهد. در برابر غول شرور ایستادگی کنید و آرامش را مجدداً به باغ دوستانه خود بازگردانید. در بازی Gnomes Garden 3 The Thief of Castles  در مجموع با تعداد 40 مرحله مختلف طرف هستید که می تواند تا ساعت ها شما را با خود سرگرم کند.  هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Gnomes Garden 3 The Thief of Castles را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Gnomes Garden 3 The Thief of Castles1 Gnomes Garden 3 The Thief of Castles2 Gnomes Garden 3 The Thief of Castles3



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 66 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR