دانلود Ashampoo Cover Studio 2017 3.0.0 – طراحی کاورهای 3 بعدی

دانلود Ashampoo Cover Studio 2017 3.0.0 - طراحی کاورهای 3 بعدی

 

دانلود Ashampoo Cover Studio 2017

| نرم افزار طراحی کاورهای 3 بعدی |

 

Ashampoo Cover Studio 2017 3.0.0 نام یک نرم افزار بسیار قدرتمند در زمینه طراحی تصاویر و تمپلت های مربوط به دیسک های نوری ، کاورها و جعبه های سه بعدی و همچنین جلد کتاب است. شما به سادگی می توانید با جستجو در این نرم افزار ، قالب کلی طرح مورد نظر خود را پیدا کرده و با انجام تغییراتی جیزئی بر روی آن ، طرح نهایی را برای اهداف خود مورد استفاده قرار دهید. اگر شما هم به دنبال نرم افزاری می گردید تا بتوانید کاورهایی چشم گیر را برای محصولات خود طراحی کنید ، پیشنهاد ما این است که از جدیدترین نسخه نرم افزار Ashampoo Cover Studio 2017 استفاده کنید.

کار با نرم افزار Ashampoo Cover Studio 2017 بسیار ساده است ، به گونه ای که حتی نیازی به دانش های اولیه طراحی هم ندارید ! چرا که در محیط اصلی این نرم افزار ، شما دسترسی کاملی به انواع پوسته های از پیش آماده سه بعدی خواهید داشت. تنها کافیست یکی از آنان را انتخاب کرده و طرح های خارق العاده خود را بر روی آنان پیاده کنید. اگر شما هم همواره دوست داشتید که بتوانید کاورهای زیبای دیسک ها را خودتان طراحی کنید ، نرم افزار کاور استودیو مناسب ترین راه برای این کار به حساب می اید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Ashampoo Cover Studio 2017 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Ashampoo Cover Studio 2017 :

– دارا بودن امکان طراحی کاور برای دیسک ها

– امکان طراحی لیبل برای دیسک های CD/DVD

– امکان طراحی جعبه های 3 بعدی

– قابلیت طراحی جلد کتاب

– دارا بودن مجموعه ای از پوسته های زیبا و از پیش آماده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR