دانلود بازی Goliath برای PC

دانلود بازی Goliath برای PC

 

دانلود بازی Goliath برای کامپیوتر

| بازی مبارزه با ربات های زمین |

| نسخه HI2U |

 

Goliath بازی جدیدی در سبک اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2016 توسط Whalebox Studio برای کامپیوتر عرضه شده است. خود را برای یک ماجراجویی بزرگ آماده کنید. به دنیای Goliath خوش آمدید ، دنیایی پر از ربات های عظیم الجثه و هیولاهایی با مشت های آهنین در صورت ! پس از اتفاقاتی که از یک شکاف مرموز پدید آمد ، شما خود را در میان دنیایی پر از تمدن های از میان رفته پیدا کرده اید. از ساختمان های مخروبه سال 1930 آمریکایی گرفته تا قطعاتی به جای مانده از سفینه های فضایی که مربوط به آینده ای دور هستند ! حتی اصلی ترین امیدهای ایستادگی در برابر این ربات های غول پیکر در زمین ، کمرنگ شده اند. اما خبر خوب این است که شما می توانید ربات مبارز خود را ایجاد کنید !

بنابراین هرچه زودتر دست به کار شده و انواع اسلحه ها و ابزارهای مورد نیازتان را در این دنیای عجیب و غریب پیدا کنید. حتی یکی از لباس های آنان با نام Goliaths کمک شایانی را در شکست دادن آن ها برایتان ایفا خواهد نمود. به منظور آنکه بتوانید از طریق چنین دنیایی جان سالم به در ببرید ، لازم است تمامی آیتم های مورد نیاز خود را برای ساخت لباس های Goliaths به کار ببرید. نسخه های ابتدایی این لباس قهرمانی را با چوب و سپس سنگ و رفته رفته با انواع فلزات قدرتمندتر خواهید ساخت. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Goliath را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Goliath1 Goliath2

 

Goliath3 Goliath4

 

Goliath5 Goliath6



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows® 7, Windows® 8, Windows® 10
Processor: Intel® Core™ 2 Duo, AMD Athlon™ x2 6400+, or Equal at 1.6GHz or Better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia® 8800 GT / AMD® 4670 or Faster With 1GB VRAM (Mobile Chipsets May Not Work), DirectX® 9.0c-Compliant, SM 3.0-Compliant
DirectX: Version 9.0c
Storage: 2 GB Available Space
Sound Card: DirectX® 9.0c-Compatible, 16-bit

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 712 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR