دانلود بازی Axe in Face 2 1.1.5 – تبر در صورت 2 برای اندروید

دانلود بازی Axe in Face 2 1.1.5 - تبر در صورت 2 برای اندروید

 

دانلود بازی Axe in Face 2 برای اندروید

| بازی تبر در صورت 2 برای اندروید |

 

Axe in Face 2 1.1.5 نسخه دوم بازی محبوب و موفق تبر در صورت است که برای اولین بار در سال 2011 عرضه شد. به مرد ریش قرمز کمک کنید تا از گل های گران بها و دوست داشتنی خود در برابر حملات وایکینگ ها محافظت نماید. شما با قرارگیری در نقش پیرمرد ریش قرمز ، می توانید به منظور دفاع از گل های خود ، از تبر تیز و برنده خود استفاده کنید. همچنین مجموعه ای از قدرت های ویژه نیز در اختیارتان قرار دارد. بازی Axe in Face 2 بسیار ساده برای یادگیری است ، شما با استفاده از تبری که در اختیار دارید ، می توانید هر بلایی که خواستید سر وایکینگ ها بیاورید ! تبر آتشین خود را بالا بردن و وایکینگ های مخفی شده در پشت درختان را نابود کنید !

البته این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که وایکینگ های بسیار خشن تری نیز وجود دارند ! شما می توانید تبر خود را از راه دور نیز پرتاب کرده و مهاجمین را از بین ببرید. حتی در صورتی که نیاز به قدرت بیشتر داشته باشید ، می توانید قدرت خدایان را نیز جمع آوری کرده و با صاعقه های انفجاری ، وایکینگ ها را به صورت دسته جمعی از بین ببرید و درسی تاریخی به آنان بدهید. هم اکنون می توانید بازی Axe in Face 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Axe in Face 21 Axe in Face 22 Axe in Face 23 Axe in Face 24

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 39 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR