دانلود بازی UNCHARTED Fortune Hunter 1.2.2 – آنچارتد برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

دانلود بازی UNCHARTED Fortune Hunter 1.0.9 - آنچارتد برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 

دانلود بازی UNCHARTED Fortune Hunter برای اندروید

| بازی آنچارتد برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت |

 

UNCHARTED Fortune Hunter 1.2.2 بازی آنچارتد عنوانی نام آشنا ، برای گیمرهای کنسول پلی استیشن 3 و 4 است. اگر شما هم از گیمرهای این کنسول ها باشید ، احتمالا با آنچارتد آشنایی کامل دارید ! همواره یکی از نقاط ضعف XBOX و PC ، عدم عرضه عناوین فوق قدرتمند سونی برای این دستگاه ها بوده است. این دسته از بازی ها به قدری پر طرفدار و محبوب هستند که گیمرها و طرفداران آنان ، حین خرید کنسول از میان پلی استیشن و ایکس باکس ، بدون هیچ گونه شک و تردیدی پلی استیشن را انتخاب می کنند ! در واقع یکی از بر گبرنده های سونی ، عرضه اینگونه بازی ها برای وفاداران به این کمپانی است. چنین بازی هایی هیچ گاه برای سایر کنسول ها عرضه نشده اند. از سایر عناوین این دسته از بازی های انحصاری می توان به سری خدای جنگ نیز اشاره کرد.

در این مطلب از سایت یاس دانلود ، نسخه اندرویدی این بازی را که به صورت رسمی در گوگل پلی قرار گرفته است برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. آنچارتد نسخه اندروید ، دارای تفاوت هایی با نسخه های کنسولی می باشد. این بار آنچارتد پازلی ، شما را در نقش ناتان دریک دوست داشتنی قرار می دهد. این بار ناتان دریک می بایست با حل پازل های معمایی ، بسیاری از گنجینه های دزدان دریایی را به خود اختصاص دهد. بنابراین تمام توانایی های ذهنی خود را به کار گیرید تا بتوانید از 200 مرحله هیجان انگیز این بازی جان سالم به در ببرید ! هم اکنون می توانید بازی UNCHARTED Fortune Hunter را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

UNCHARTED Fortune Hunter1 UNCHARTED Fortune Hunter2 UNCHARTED Fortune Hunter3 UNCHARTED Fortune Hunter4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

نکته 1 : نسخه معمولی این بازی بدون نیاز به دیتا بوده و با فرمت XAPK آماده گردیده است. جهت نصب بازی هایی با فرمت XAPK از نرم افزار XAPK Installer استفاده نمایید.

نکته 2 : نسخه Mod شده این بازی ، نیازمند فایل دیتا می باشد. جهت نصب آن همانند آموزش زیر عمل کنید :

فایل APK نسخه MOD بازی را دانلود و نصب کنید.

فایل دیتای آن را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 139 + 25 + 119 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR