دانلود GameGuardian 90.0 – گیم گاردین برنامه هک بازی های اندروید

دانلود GameGuardian 8.4.6 - هک بازی های اندروید

 

دانلود GameGuardian برای اندروید

| هک بازی های اندروید با گیم گاردین |

 

GameGuardian 90.0 گیم گاردین نام نرم افزاری است که به شما قابلیت هک کردن تمامی بازی های اندرویدی را می دهد ! بدون نصب گیم گاردین ، شما لازم است بازی ها را با قوانین تعیین شده آنان انجام دهید. به عنوان مثال در یک بازی نظیر Traffic Tracer ، شما می بایست بهترین مهارت خود را در رانندگی آزادراه به نمایش بگذارید تا با جمع آوری پول های بیشتر ، قدم به قدم خودروهای جدیدتر را خریداری کنید. در صورتی که گیم گاردین را نصب کرده باشید ، می توانید موجودی پول خود را تا مقدار بی نهایت بالا برده و در همان ابتدا ، خودروهای لوکس و گران قیمت را به سادگی خریداری کنید ! از این رو گیم گاردین را می توان یک نرم افزار قدرتمند و پر طرفدار برای هک و تقلب در بازی ها به شمار آورد.

با GameGuardian ، قوانین بازی های اندرویدی را به قوانین خودتان تغییر دهید ! از آن جا که این نرم افزار ، به منظور هک بازی ها و پول بی نهایت کردن آنان ، نیاز دارد تا در فایل های بازی های نصب شده تغییراتی را اعمال کند ، برای استفاده از آن لازم است که دستگاه خود را روت کرده باشید. گیم گاردین ، لذتی بدون محدودیت را در تجربه بازی های اندرویدی برای شما دوست داران گیم های اندرویدی به ارمغان می آورد. هم اکنون می توانید نرم افزار GameGuardian را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– این برنامه نیازمند روت می باشد.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 18 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR