دانلود ProgramLaunch 3.33.14 + Portable – دسترسی سریع به برنامه ها

دانلود ProgramLaunch 3.33.14 + Portable - دسترسی سریع به برنامه ها

 

دانلود ProgramLaunch

| دسترسی سریع به برنامه ها |

 

ProgramLaunch 3.33.14 + Portable نام نرم افزاری به منظور دسترسی سریع به انواع اپلیکیشن ها ، فولدرها و URL های اینترنتی است. امروزه کاربران در دنیای کامپیوتر ، با نرم افزارها و اپلیکیشن های مختلفی سر و کار دارند ، همچنان که تعدادی اپلیکیشن های مورد کاربرد افزایش می یابد ، محیط دسکتاپ کاربران نیز شلوغ و شلوغ تر می شود. با چنین شرایطی ، بهره وری کار با انواع نرم افزارها در ویندوز تا حد بسیاری کاهش پیدا می کند. نرم افزار ProgramLaunch قادر است به عنوان یک مکمل و یا حتی یک جایگزین حرفه ای برای منوی استارت ویندوز عمل کند.

شما کاربران می توانید با قرار دادن اپلیکیشن های مورد نظر خود در محیط ProgramLaunch ، دسترسی سریع تری به آنان داشته باشید. علاوه بر این ، شما می توانید فولدرهای پر استفاده و همچنین URL های اینترنتی مورد نظر خود را نیز برای دسترسی سریع تر به محیط کاری این نرم افزار اضافه کنید. این نرم افزار با ارائه یک رابط کاربری زیبا و مدرن با امکانات شخصی سازی آیکون ها و پوسته های نرم افزار ، شما را قادر می سازد انواع شرتکات های دلخواه خود برای اپلیکیشن ها ، فولدرها و آدرس های اینترنتی را در آن درج کرده و دسترسی بسیار سریع تری را به آنان داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ProgramLaunch را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ProgramLaunch :

– فراهم سازی امکان دسترسی سریع به انواع اپلیکیشن های پر کاربرد ، فولدرها و آدرس های اینترنتی

– امکان درج شرتکات های نرم افزارهای مورد نظر کاربر برای دسترسی سریع تر

– امکان عملکرد به عنوان مکمل منوی استارت یا جایگزینی حرفه ای برای آن

– رابط کاربری زیبا و بسیار مدرن

– امکان شخصی سازی آیتم های مختلف محیط کاربری

– امکان سدترسی سریع به محیط نرم افزار با یک کلید از روی کیبورد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.3 + 3.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR