دانلود تریلر بازی Call Of Duty Infinite Warfare

دانلود تریلر بازی Call Of Duty Infinite Warfare

 

دانلود تریلر بازی Call Of Duty Infinite Warfare

| کیفیت 1080P, 720P, 480P قرار گرفت … |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود ، یک سوپرایز ویژه را برای طرفداران سری بازی های کال آف دیوتی داریم ! ساعاتی پیش ، یک خبر فوق العاده هیجان انگیز برای طرفداران سری بازی های ندای وظیفه منتشر شد ! جدیدترین عنوان از سری بازی های محبوب Call Of Duty با نام Call Of Duty Infinite Warfare ، در تاریخ 4 نوامبر یعنی 14 آبان 1395 برای PC, XBox One و PS4 عرضه خواهد شد. نسخه جدید این بازی با نام ندای وظیفه: جنگ های بی نهایت ، هم اکنون اولین تریلر رسمی خود را برای گیمرها به نمایش گذاشته است تا باری دیگر آنان را برای یک نبرد تمام عیار به وجد آورد.

Call Of Duty Infinite Warfare این بار با اسلحه هایی کاملا جدید و محیط هایی بسیار متفاوت با قبل عرضه خواهد شد. با توجه به اطلاعاتی که تاکنون از این نسخه از بازی به بیرون درز کرده است ، در این بازی شاهد آینده ای خواهیم بود که انسان به اعماق فضا دست پیدا کرده و در پی فراهم سازی هرچه بیشتر مستعمرات خود می باشد. گفته می شود نسخه جدید این بازی ، حال و هوایی کاملا متفاوت و تجربه ای فوق العاده هیجان انگیز برای دوست داران Call Of Duty می باشد که تاکنون مشابه آن در هیچ یک از نسخه های قبلی دیده نشده است ! هم اکنون میتوانید تریلر بازی Call Of Duty Infinite Warfare را با کیفیت عالی سایت از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Call Of Duty Infinite Warfare1 Call Of Duty Infinite Warfare2

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 93 + 51 + 28 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR