دانلود ترافیک تهران – نرم افزار اطلاع از ترافیک تهران همراه با نقشه آفلاین برای اندروید

دانلود ترافیک تهران - نرم افزار اطلاع از ترافیک تهران همراه با نقشه آفلاین برای اندروید

 

دانلود ترافیک تهران برای اندروید

| نرم افزار اطلاع از ترافیک تهران همراه با نقشه آفلاین |

 

ترافیک تهران نسخه 2.2.8 نام یک اپلیکیشن جدید و فارسی زبان ، برای آن دسته از رانندگانی است که از ترافیک اعصاب خورد کن تهران متنفرند ! تهران شهر شلوغ و پر دردسری است ، بسیاری از افراد به دلایل مختلف ، همه روزه رأس ساعات خاصی در خیابان های مختلف این شهر شلوغ و پر ترافیک تردد دارند. اگر شما هم به دنبال راهی هستید که بتوانید مسیر خود را برای رسیدن به مقصد مورد نظرتان ، از کم ترافیک ترین خیابان ها برانید ، پیشنهاد ما این است که اپلیکیشن ترافیک تهران را از دست ندهید ! با نصب نرم افزار ترافیک تهران ، شما نقشه کامل و آفلان تهران را در جیب خود خواهید داشت و همواره می توانید کم ترافیک ترین و خلوت ترین مسیرها را برای رانندگی انتخاب کنید.

برای استفاده از اپلیکیشن ترافیک تهران ، حتما لازم نیست که شما راننده خودروی شخصی باشید ! این نرم افزار ، به شما نزدیک ترین و سریع ترین راه رسیدن به مقصد را نشان می دهد. استفاده از بی ار تی؟ تاکسی؟ خودروی شخصی؟ فرقی نمی کند ! این نرم افزار از میان تمامی این راه ها ، سریع ترین روش ممکن را در پیش روی شما قرار می دهد. اپلیکیشن ترافیک تهران ، با پشتیبانی کامل از سیستم طرح های ترافیکی ، محل های مخصوص طرح های ترافیکی را به شما نشان می دهد و دیگر در دام جریمه های طرح های ترافیکی زوج و فرد گرفتار نخواهید شد ! علاوه بر این ها ، اپلیکیشن ترافیک تهران ، با دارا بودن قابلیت پشتیبانی کامل از نقشه آفلاین ، مراکز مختلف شهر تهران از قبیل شهرداری ها ، خطوط اتوبوس رانی ، تاکسی رانی ، جایگاه های سوخت ، مراکز بهداشتی و … را نیز برای شما به نمایش می گذارد. تنها با وارد شدن به اپلیکیشت ترایک تهران ، محل فعلی تان به طور دقیق شناسایی شده و شما آماده هستید که نزدیک ترین و سریع ترین مسیر ممکن را برای مقصد خود پیدا کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار همراه 141 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ترافیک تهران :

– دارا بودن نقشه جدید و به روز شده از تهران

– نمایش نقشه در نمای 360 درجه ای

– قابلیت جستجوی آفلاین معابر ، محله ها و موقعیت های گوناگون

– سرویس مسیریابی دقیق برای خودروها با شتیبانی کامل از اطلاعات طرح های ترافیکی زوج و فرد

– فراهم سازی امکان رانندگی آسوده در خیابان های شلوغ تهران

– سرویس پیشنهاد مسیر صرف نظر از نوع وسیله نقلیه

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TehranTraffic1 TehranTraffic2 TehranTraffic3 TehranTraffic4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 21 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR