دانلود Autodesk InfraWorks 2025 x64 – نرم افزار مهندسی شهرسازی

دانلود Autodesk InfraWorks 2020 x64 - نرم افزار مهندسی شهرسازی

 

دانلود Autodesk InfraWorks

| نرم افزار مهندسی شهرسازی |

 

Autodesk InfraWorks 2025 x64 نام نرم افزار قدرتمند و رسمی کمپانی Autodesk ، در زمینه طراحی های شهری و زیرساخت های مناظر طبیعی در سطح شهرها می باشد. این نرم افزار ، مجموعه ای از حرفه ای ترین ابزارها را به منظور طراحی ایده های ذهنی شما در اختیارتان قرار می دهد تا نتایج پروژه های شما را تا حد بسیاری بهبود ببخشد. به کمک این نرم افزار شما در واقع می توانید ضمن ترکیب و اتصال انواع داده های جمع آوری شده به همدیگر ، فعالیت های مشاهده ، آنالیز ، تجزیه و تحلیل و مدیریت کلی اطلاعات را به شکلی مناسب تر انجام دهید تا در نهایت به یک تصمیم گیری جامع برسید. در واقع نرم افزار Autodesk InfraWorks را می توان یکی دیگر از شاهکارهای کمپانی Autodesk در زمینه ترسیم پلان ها و طراحی های مهندسان شهرسازی به حساب آورد. کمپانی Autodesk ، در چند سال اخیر ، اقدام به تولید و عرضه دسته ای عظیم از نرم افزارهای مهندسی کرده است که در این مطلب از سایت یاس دانلود ، جدیدترین نسخه نرم افزار مخصوص مهندسی شهرسازی و زیرساخت های شهری را برای شما کاربران گرامی آماده کرده ایم.

نرم افزار قدرتمند Autodesk InfraWorks ، ابزاری بسیار پیشرفته مخصوص مهندسین عمران ، معمار و همچنین شهرسازی است. دانشجویان و دانش آموختگان این رشته های تحصیلی ، با بهره گیری از حرفه ای ترین ابزارهای استاندارد موجود در این نرم افزار ، می توانند به مدل سازی انواع زیرساخت های شهری بپردازند. Autodesk InfraWorks امکان تصورات ایده آل ، بهتر فکر کردن و همچنین مدل سازی طرح های مفهومی را برای شما محیا می کند ، به طور کلی InfraWorks 360 شامل ابزارهایی حرفه ای ، جهت مدل سازی مفهومی انواع پل ها ، سازه های شهری ، جاده ها و … است که می توانید از آن برای مدل سازی های صنعتی خود ، استفاده کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Autodesk InfraWorks را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Autodesk InfraWorks :

– قابلیت کسب اطمینان از پتانسیل موفقیت پروژه ها

– ایجاد یک تمایز رقابتی برای به دست گیری پروژه

– توانمندسازی تیم پروژه ، برای تصمیم گیری ها در مواقع لزوم

– صرفه جوئی در زمان و هزینه

– امکان مدل سازی دقیق انواع سازه های شهری از قبیل جاده ها ، پل ها و…

– دست یابی یکپارچه از منابع مختلف به مدل های بسیار دقیق

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Autodesk InfraWorks 360

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

OS:Microsoft® Windows® 10 64-bit or later
CPU:Dual-core Intel® Core™2 or equivalent AMD processor (Quad-core Intel® Core™ i7, 6-core Intel® Xeon®, or better processor highly recommended); to use the ray traced rendering functionality, CPU must support SSE 4.1
Memory:8 GB RAM minimum (16+ GB recommended)
Display:1,280 x 720 or greater (1,440 x 900+ recommended)
Display Card:Any DirectX® 10.1 capable graphics card with 2 GB (or more) graphics memory, supporting 8x Antialiasing (8x AA), such as NVIDIA Quadro® 5000 or 6000 for desktops and NVIDIA Quadro 2000M or GeForce® GT 650M for laptops; (Any DirectX 10.1 capable graphics card with 1 GB graphics memory supporting 2x antialiasing (2x AA) minimum)
Space:16 GB

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.5 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR