دانلود Microsoft Office Lens 16.0.6920.3004 – آفیس لنز برای اندروید

دانلود Microsoft Office Lens 16.0.6920.3004 - آفیس لنز برای اندروید

 

دانلود Microsoft Office Lens برای اندروید

| نرم افزار آفیس لنز برای اندروید |

 

Microsoft Office Lens 16.0.6920.3004 آفیس لنز نام اپلیکیشن رسمی کمپانی میاکروسافت ، به منظور اسکن انواع متون ، به فرمت های آفیس است. به کمک این نرم افزار شما می توانید متون موجود در تصاویر ا به سرعت اسکن کرده و آنان را در قالب فرمت های Word, PDF و PowerPoint ذخیره سازی کنید. همچنین شما قادر هستید تصاویر اسکن شده را در فضاهای OneNote یا OneDrive ذخیره سازی کنید. امروزه با پیشرفت دستگاه های هوشمند و قابل حمل در مراکز آموزشی نظیر مدارس پیشرفته و یا دانشگاه ها ، بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان ، از جزوات درسی نوشته شده بر روی تخته های وایت برد ، به کمک دوربین گوشی اندرویدی شان عکس تهیه می کنند. هم اکنون می توانیم این مژده را به شما بدهیم که به کمک آفیس لنز ، می توانید اسکن هایی دقیق تر و حرفه ای تر را انجام داده و سپس سریعاً آنان را قالب فرمت های متنی ذخیره سازی کنید.

Microsoft Office Lens به عنوان اسکنر رسمی کمپانی مایکروسافت ، شما را قادر می سازد پس از ثبت تصویر از تخته سیاه یا تخته وایت برد ، بخش های اضافی را Crop کرده و به کمک تکنولوژی OCR ، متون موجود در تصاویر را تشخیص داده و آنان را در فرمت های آفیس یا PDF ذخیره سازی کنید. از مهم ترین قابلیت هایی که آفیس لنز را از سایر ابزارهای مشابه متمایز میکند ، می توان به حالت های گوناگون اسکن اشاره داشت. به عنوان مثال در حالت Whiteboard ، این نرم افزار انعکاس نور و سایه ها را که باعث ناخوانا شدن متون می شوند را شناسایی و حذف می کند. در حالت Document ، این نرم افزار به خوبی متون موجود بر روی اسناد را شناسایی و نمونه ای دیجیتالی از آن را برایتان اسکن می نماید. هم اکنون می توانید نرم افزار Microsoft Office Lens را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Microsoft Office Lens1 Microsoft Office Lens2 Microsoft Office Lens3 Microsoft Office Lens4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 45 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR