دانلود بازی Cornerstone The Song of Tyrim برای PC

دانلود بازی Cornerstone The Song of Tyrim برای PC

 

دانلود بازی Cornerstone The Song of Tyrim برای کامپیوتر

| بازی بازگرداندن مردان سرزمین واکینگ |

| نسخه PLAZA |

 

Cornerstone The Song of Tyrim بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2016 توسط Overflow Games برای کامپیوتر عرضه شده است. در بازی Cornerstone The Song of Tyrim ، شما با قرارگیری در نقش یک پسرک دلاور ، نقش آفرینی جالب و حماسی ای را در دنیایی فانتزی تجربه خواهید کرد. نبردهایی فراموش نشدنی و تجربه ای منحصر به فرد از فضای اکشن و مبارزه ای ، در جهانی Open World را فقط و فقط می توانید در Cornerstone The Song of Tyrim تجربه کنید ! در این بازی ، شما در جهانی مبتنی بر فیزیک واقع گرایانه قرار می گیرید که در آن موجوداتی مختلف در جزایر عجیب و غریب و رنگارنگ به چشم می آیند. شما برای کشف ابزارها ، گنجینه ها و وسایل پر کاربرد خود ، می توانید در چنین دنیایی به اکتشاف پرداخته و از لحظات هیجان انگیز در آن لذت ببرید.

چندین هفته از زمانی که آخرین بازمانده از مردان Viking در روستای Borja دیده شد می گذرد. اکنون جوانی دلاور با نام Tyrim ، تصمیم می گیرد که آنان را پیدا کرده و پرده از رمز و راز نهفته در پشت این اتفاق بردارد. شما برای پیدا کردن مردان وایکینگ ، به دل دریاها خواهید زد و به قدرت های خارق العاده و سحر و جادوهای بسیاری دست پیدا می کنید. برای بازگرداندن واکینگ ها به سرزمین سابق ، با شیطاین باستانی بسیاری دست و پگنجه نرم خواهید کرد ؛ از این رو خود را برای هرگونه خطری آماده کنید ! هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Cornerstone The Song of Tyrim را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Cornerstone The Song of Tyrim1 Cornerstone The Song of Tyrim2

 

Cornerstone The Song of Tyrim3 Cornerstone The Song of Tyrim4

 

Cornerstone The Song of Tyrim5 Cornerstone The Song of Tyrim6

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows XP SP2
Processor: Dual Core 2.0GHz or Equivalent Processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 512 MB
DirectX: Version 9.0
Storage: 3 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.09 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR