دانلود بازی 8 Bit Armies برای PC

دانلود بازی 8 Bit Armies برای PC

 

دانلود بازی 8 Bit Armies برای کامپیوتر

| بازی ارتش های 8 بیتی |

| نسخه PLAZA |

 

8 Bit Armies بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2016 توسط Petroglyph برای کامپیوتر عرضه شده است. همانگونه از که از عنوان این بازی بر می آید ، شما با ارتشی کوچک از نیروها رو به رو هستید که می بایست از منطقه ای مخصوص محافظت نمایند. بازی ارتش های کوچک که در اصطلاح با نام ارتش های 8 بیتی نام گذاری گردیده است ، شما را در جریان نبردهایی استراتژیک قرار می دهد که در طی آنان می بایست با جمع آوری منابع در دسترس خود ، تا حد ممکن اس سرزمین خود دفاع کنید. ارتشی قدرتمند و عظیم از واحدهای نظامی مختلف را آماده کنید و دشمنان خود را سرکوب نمایید.

بازی ارتش های کوچ ، در دنیایی رنگارنگ و در نمای سری بازی های استراتژیک دنبال می شود که شما می توانید در آن نبردهایی هیجان انگیز را به صورت تک نفره و یا به صورت آنلاین با حریفان مختلف در سراسر دنیا انجام دهید. 8 Bit Armies برای آن دسته از گیمرهایی که عاشق بازی های RTS یا استراتژیک هستند ، تجربه ای بسیار هیجان انگیز خواهد بود. اگر شما هم دوست دارید در جریان نبردهایی مدرن به صورت استراتژیک به صورت دفاع های سبک جنگ ستارگان نقش آفرینی کنید ، پیشنهاد می کنیم این بازی جالب را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی 8 Bit Armies را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

8 Bit Armies1 8 Bit Armies2

 

8 Bit Armies3 8 Bit Armies4

 

8 Bit Armies5 8 Bit Armies6

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows Vista SP2
Processor: 2.6 GHz Dual Core Processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTS 250 or ATI Radeon HD 3870
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB Available Space

سیستم پیشنهادی :

    OS: Windows 7
Processor: 2.6 GHz+ Quad Core Processor
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 550 Ti or AMD Radeon HD 6800 Series
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 530 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR