دانلود بازی Rogue Stormers برای PC

دانلود بازی Rogue Stormers برای PC

 

دانلود بازی Rogue Stormers برای کامپیوتر

| بازی طوفان گر سرکش |

| نسخه CODEX |

 

Rogue Stormers بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2016 توسط Black Forest Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. به کلان شهر نفت خیز Ravensdale خوش آمدید ! یک شهر سنتی که مردمان آن در هرج و مرج مطلق به سر می برند. این شلوغی و بی قانونی زمانی آغاز شد که مردمان شهر ، به مایعی پر انرژی دست یافتند. به دلیل بی تجربگی مردمان شهر ، رفته رفته شدت خشم و هرج و مرج ، از آنان هیولاهایی را به وجود آوردند. از جهت دیگر ، آنان خوش شانس هستند که شما را دارند ! احتمالا شما تنها شخصی باشید که می توانید شهر را مجدداً احیاء کنید.

Rogue Stormers با دارا بودن قابلیت بازی چند نفره ، به شما این امکان را می دهد که 3 نفر از دوستان خود را نیز به این بازی دعوت کنید و به صورت گروهی از آن لذت ببرید. هدف اصلی شما در این بازی ، ایستادگی در برابر تهدیدات شهر Ravensdale است. هرچه بیشتر در داستان بازی فرو می روید ، با پس زمینه تاریخی این شهر و زندگی 5 قهرمان اصلی بازی که سلاح بر دست گرفته اند بیشتر آشنا خواهید شد. پس همواره با غارت دشمنان و کسب قدرت های ویژه ، در پی افزایش مهارت های خود و احیای آرماش شهر باشید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Rogue Stormers را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Rogue Stormers1 Rogue Stormers2

 

Rogue Stormers3 Rogue Stormers4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista
Processor: 2 GHz Dual Core CPU
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 260, AMD Radeon HD 4850 or Higher
DirectX: Version 10
Storage: 3 GB Available Space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 / Windows 8
Processor: 2.5 GHz Quad Core CPU
Memory: 3 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 500, AMD Radeon HD 5000 or Higher
DirectX: Version 10
Storage: 3 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 3.54 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR