دانلود MAGIX Audio & Music Lab 2017 Premium 22.0.1.22 – ویرایش حرفه ای صدا

دانلود MAGIX Audio & Music Lab 2017 Premium 22.0.1.22 - ویرایش حرفه ای صدا

 

دانلود MAGIX Audio & Music Lab 2017 Premium

| نرم افزار ویرایش حرفه ای فیلم و موزیک |

 

MAGIX Audio & Music Lab 2017 Premium 22.0.1.22 نام ابزاری بسیار قدرتمند ، در زمینه ویرایش صدا برای انواع فایل های صوتی و تصویری است. ویرایش  ، فشرده سازی و انواع فرایند های کاربردی مورد نیاز در حین کار بر روی فایل های صوتی ، از جمله قابلیت های کلیدی نرم افزار Audio & Music Lab Premium به شمار می آیند. این نرم افزار با دارا بودن ابزارهای دقیق و بسیار مدرن ، شما را قادر می سازد به جزئیات صداها دست پیدا کرده و یک ویرایش حرفه ای با دقت بالا را بر روی آنان اعمال کنید. نسخه جدید این نرم افزار ، با تأکید بر سرعت بیشتر اجرای فعالیت ها طراحی گردیده است ، در این نسخه از نرم افزار Audio & Music Lab Premium شما می توانید فایل های صوتی و یا ویدیویی را با سرعتی 10 برابر و استفاده کمتر از منابع سخت افزاری ، در مقایسه با نسخه های قبلی وارد محیط محیط نرم افزار کنید.

این نرم افزار با پشتیبانی کامل از انواع فرمت های صوتی و تصویری و کیفیت های فوق العاده بالا نظیر کیفیت بی نظیر 4K ، مناسب ترین ابزارهای مورد نیاز را در حین کار با اینگونه فایل ها در اختیار شما قرار خواهد داد. این نرم افزار ضمن دارا بودن قابلیت پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی و تصویری رایج ، به شما امکان تبدیل انواع فرمت های صوتی و تصویری را نیز می دهد تا به کمک آن بتوانید از فایل نهایی پروژه خود ، در فرمتی دلخواه خروجی تهیه کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار MAGIX Audio & Music Lab 2017 Premium را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MAGIX Audio & Music Lab 2017 Premium :

– امکان ضبط صدای استودیوبا کیفیت 96kHz/24-bit

– حذف نویز از صداها تنها با یک کلیک

– دارا بودن تعداد 360 پروفایل آماده برای فشرده سازی صدا

– امکان فشرده سازی صدا و ویدیو

– دارا بودن قابلیت تبدیل فرمت های صوتی و تصویری

– سرعت بسیار بالا در وارد کردن فایل ها

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 281 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR