دانلود Virtual WiFi 3.2.1 Final + Portable – ساخت وای فای مجازی

دانلود Virtual WiFi 2.9.3 Final + Portable - ساخت وای فای مجازی

 

دانلود Virtual WiFi

| نرم افزار ساخت وای فای مجازی |

 

Virtual WiFi 3.2.1 Final + Portable نام نرم افزاری به منظور ساخت شبکه های WiFi ، با استفاده از آداپتورهای Wireless است. بنابراین شما بدین منظور دیگر حتی نیازی به روتر فیزیکی نیز نخواهید داشت ، چرا که این نرم افزار می تواند نقش آن را برای شما بر عهده بگیرد. این نرم افزار می تواند یک شبکه محلی Ad-hoc را ایجاد کند و امکان برقراری ارتباط در میان چندین کامپیوتر را برای شما فراهم کند. نرم افزار وای فای مجازی ، یکی از بهترین نرم افزارها ، به منظور ساخت آسان شبکه های Ad-hoc می باشد.

اگر شما هم با ساخت شبکه های Ad-hoc در ویندوز با مشکل مواجه هستید ، به شما پیشنهاد می کنیم با استفاده از نرم افزار Virtual WiFi ، این کار را در محیطی زیبا و آسان انجام دهید. از کاربردهای مناسب این نرم افزار می توان به امکان به اشتراک گذاری یک فایل در میان کامپیوترها و همچنین به اشتراک گذاری اینترنت با سایر دستگاه ها است. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Virtual WiFi را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Virtual WiFi :

– سرعت بالا و سادگی در کارکرد

– امکان ساخت WiFi Ad-hoc در انواع سیستم عامل های ویندوز

– نمایش لیست کلاینت های متصل به شبکه

– امکان به اشتراک گذاری اینترنت با سایر دستگاه ها

– اختصاص اتوماتیک آی پی در شبکه هات اسپات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR