دانلود بازی Goetia برای PC

دانلود بازی Goetia برای PC

 

دانلود بازی Goetia برای کامپیوتر

| بازی ماجراجویی در خرابه های روستای تاریخی |

| نسخه RELOADED |

 

Goetia بازی جدیدی در سبک ماجرایی می باشد که در سال 2016 توسط Sushee ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. خرابه های هر روستا ، می تواند یک عهد سکوت برای لحظات پایانی آن باشد. خرابه های روستای Oakmarsh نیز از این قاعده مستثنی نیست ؛ اگر شما تنها چند قدم را در این خرابه ها راه بروید ، گذشته آن را به خوبی تصور خواهید کرد. محل برخورد های سلاح های نظامی و جنگی و همچنین صدای گوش خراش بمب افکن هایی که در روز سرنوشتی ساز فوریه 1941 از جمله این تصورات می باشند. اگر چوب های سوخته در خرابه های روستا را لمس کنید ، دردهای ناراحت کننده ای را از وقایع تاریخی آن دوران به یاد خواهید آورد.

از سوی دیگر ممکن است هیچ احساس خاصی نداشته و تنها سنگینی سکوت مطلق را احساس کنید. چه اتفاقی بر سر این روستا آمده؟ چرا به یکباره جمعیت شلوغ آن ناپدید گشته اند؟ این بازی داستانی از زندگی Abigail Blackwood را به تصویر می کشد که هیچ واقعه ای را از 40 سال گذشته تاریخ خانواده خود به خاطر ندارد ، این بازی در جهانی 2 بعدی به تصویر کشیده می شود که رمز و راز های بسیاری را در خرابه های این روستای مرموز پشت پرده ی خود پنهان کرده است. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Goetia را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Goetia1 Goetia2

 

Goetia3 Goetia4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7
Processor: intel core 2 DUO 2GHz +, AMD Athlon TMX2 2.2GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GT 705, AMD Radeon R7 240
Storage: 7 GB Available Space

سیستم پیشنهادی :

    OS: Windows 8/10
Processor: intel core I5-4440, AMD FX 6300
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GT 740, AMD Radeon R7 250
Storage: 7 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 960 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR