دانلود Free File Unlocker 4.0 + Portable – حذف فایل های غیر قابل حذف

دانلود Free File Unlocker 4.0 + Portable - رفع ارورهای حذف کردن فایل ها

 

دانلود Free File Unlocker

| نرم افزار حذف فایل های غیر قابل حذف و رفع ارورهای حذف کردن فایل ها |

 

Free File Unlocker 4.0 + Portable نام یکی از آنلاکرهای فایل های ویندوز ، حذف فایل های غیر قابل حذف ، جهت رفع مشکلات و ارورهای حذف فایلها ، جا به جایی و یا تغییر نام آن هاست. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که در حین حذف ، انتقال و یا تغییر دادن نام یک فایل ، با ارورهایی آزاردهنده رو به رو شوید و به طور کلی قادر به انجام فعالیت دلخواه خود نشوید؟ در بسیاری از مواقع ، این مشکل به دلیل در حال اجرا بودن یک پراسس مرتبط با فایل مورد نظر شما است ؛ این نرم افزار می تواند سریعاً پراسس مربوطه را شناسایی و آن را از میان ببرد و امکان حذف و یا انتقال دادن آن را فراهم کند.

هنگامی که یک فایل در محیط ویندوز در حال اجرا باشد ، شما امکان تغییر در فایل اصلی را نخواهید داشت ، این تغییرات می تواند شامل انتقال دادن ، تغییر نام دادن و یا حذف کردن فایل باشد ، بدین ترتیب فایل مربوطه به طور خودکار لاک می شود ، اما نرم افزار Free File Unlocker با دارا بودن یک رابط کاربری ساده و بسیار زیبا ، به شما این قابلیت را می دهد که فایل دلخواهتان را در محیط نرم افزار وارد کنید تا ضمن آنلاک کردن آن ، مشکلات این چنینی را از بین ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Free File Unlocker را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Free File Unlocker :

– فراهم سازی قابلیت حذف ، انتقال و یا تغییر نام فایل های در حال استفاده

– بستن پراسس های مربوط به فایل های مورد نظر شما

– آنلاکر سریع و قابل اعتماد برای رفع مشکلات حذف فایل ها

– از بین بردن ارور Cannot delete file: Access is denied

– از بین بردن ارور Cannot read from the source file or disk

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 14.8 + 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR