دانلود Mobile Gamepad 1.1.2 – تبدیل گوشی اندروید به دسته وایرلس کامپیوتر

دانلود Mobile Gamepad 1.1.2 - تبدیل گوشی اندروید به دسته وایرلس کامپیوتر

 

دانلود Mobile Gamepad برای اندروید

| نرم افزار تبدیل گوشی اندروید به دسته وایرلس کامپیوتر |

 

Mobile Gamepad 1.1.2 نام نرم افزاری جدید و حرفه ای به منظور تبدیل گوشی های اندرویدی شما ، به دسته بازی وایرلس بازی های کامپیوتری است. اگر شما هم علاقمند هستید که بازی های کامپیوتری خود را با دسته های بی سیم امتحان کنید ، پیشنهاد ما این است که از حرفه ای ترین دسته بی سیم موجود ، یعنی گوشی اندرویدی شخصی تان استفاده کنید ! به کمک این نرم افزار ، شما می توانید ارتباط گوشی اندرویدی را با کامپیوتر به کمک ارتباط WiFi برقرار ساخته و از یک دسته با قابلیت مالتی تاچ و پشتیبانی از سنسور شتاب سنج ، در بازی های کامپیوتری تان لذت ببرید.

نرم افزار موبایل گیم پد ، شما را قادر می سازد در سریع ترین زمان ممکن ، گوشی اندرویدی خودتان را به یک دسته بازی حرفه ای و بی سیم برای بازی های کامپیوتری خود تبدیل کنید. نصب و راه اندازی آن در گوشی اندروید و کامپیوتر بسیار سده است و این کار با برقراری یک ارتباط ساده WiFi امکان پذر می باشد. شما پس از راه اندازی این نرم افزار و برقراری ارتباط با ویندوز ، می توانید از میان لیست تعریف شده در اپلیکیشن موبایل ، بازی مورد نظر خود را انتخاب کنید ، چرا که هر بازی دکمه های تنظیم شده خاص خود را دارد. هم اکنون می توانید نرم افزار Mobile Gamepad را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Mobile Gamepad1 Mobile Gamepad2 Mobile Gamepad3 Mobile Gamepad4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) نرم افزار Mobile Gamepad را بر روی گوشی اندروید و سیستم کامپیوتری تان نصب کنید.

2) نرم افزار را در ویندوز اجرا کنید و در صورت اخطار Firewall ، اجازه را صادر کنید تا آی پی اختصاصی برای آن تعریف گردد.

3) اپلیکیشن اندرویدی را اجراکرده و آی پی اختصاصی ارائه شده توسط این نرم افزار در ویندوز را در گوشی نیز وارد کنید.

4) در نهایت با انتخاب Connect ، آماده انجام بازی هستید !

مشخصات
  • فرمت : APK + EXE
  • حجم : 1.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR