دانلود بازی Puppet Soccer 2014 3.1.6 – فوتبال عروسکی برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Puppet Soccer 2014 1.0.86 - فوتبال عروسکی برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Puppet Soccer 2014 برای اندروید

| بازی فوتبال عروسکی برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Puppet Soccer 2014 3.1.6 تجربه ای هیجان انگیز و لذت بخش از دنیای فوتبال را به تصویر می کشد که مشابه آن را تا به حال تجربه نکرده اید. تیم مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در رقابت های جام جهانی در قالب بازیکنان مشهور ظاهر شوید. تاکتیک های خود را در لحظه لحظه بازی ها با ترکیب حمله و دفاع به تصویر کشانده و موفقیتی چشم گیر را در World Cup 2014 رقم بزنید. این بازی با دارا بودن تعداد 32 تیم و تعداد بیش از 90 بازیکن مختلف ، جام جهانی 2014 برزیل را در قالب بازیکنانی با شخصیت های کاریکاتوری به تصویر می کشد !

مسیر رسیدن به موفقیت هیچ گاه آسان نبوده است ، بنابراین با بهره گیری از نهایت توانیی های بازیکنان عروسکی خود ، برای کسب مدال طلا تلاش کنید. لذت و هیجان جام جهانی 2014 کشور برزیل را در استادیوم های اورجینال آن در فضایی کاترونی تجربه کنید ، هیجان خاص موج های مکزیکی در میان تماشاگران رقابت های فوتبالی ، هیجان بازی را برایتان 2 چندان خواهد کرد. بازیکنان در این بازی هریک دارای مهارت هایی ویژه و منحصر به فرد هستند که همواره می توانید با کسب امتیازهای بیشتر ، توانیی ها و قدرت های آنان را نیز افزایش دهید. هم اکنون می توانید بازی Puppet Soccer 2014 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Puppet Soccer 20141 Puppet Soccer 20142 Puppet Soccer 20143 Puppet Soccer 20144

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 32 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR