دانلود Slow Motion Camera Extreme 1.3 – ضبط ویدیوی صحنه آهسته در اندروید

دانلود Slow Motion Camera Extreme 1.3 - ضبط ویدیوی صحنه آهسته در اندروید

 

دانلود Slow Motion Camera Extreme برای اندروید

| نرم افزار ضبط ویدیوی صحنه آهسته در اندروید |

 

Slow Motion Camera Extreme 1.3 نام نرم افزاری جدید و بسیار حرفه ای ، به منظور ضبط ویدیوهای صحنه آهسته با کیفیت بسیار بالا در گوشی یا تبلت اندرویدی شماست. بسیاری از اسمارت فون های پیشرفته امروزی ، قابلیت فیلمبرداری صحنه آهسته را در خود دارند ، اما اگر گوشی شما شامل آن دسته از گوشی های پیشرفته بازار نیست ، نرم افزار Slow Motion Camera Extreme شما را قادر می سازد این قابلیت را در گوشی خود نیز فعال کنید. مهم نیست که مدل دستگاه شما چیست ؛ چرا که این نرم افزار قادر است ویدیوهایی شگفت انگیز را به صورت صحنه آهسته برایتان به ثبت برساند.

اگر شما هم دوست دارید از صحنه ها و خاطرات زیبای زندگی تان ویدیوهایی تأثیر گذار را به صورت صحنه آهسته به ثبت برسانید ، Slow Motion Camera Extreme می تواند این کار را به ساده ترین شکل ممکن برایتان انجام دهد. شما می توانید به صورت مستقیم از Slow Motion Camera Extreme به عنوان اپلیکیشن فیلمبرداری استفاده کرده و یا به جای آن ، ویدیوهای خود را از گالری وارد نرم افزار کرده و سپس آنان را به ویدیوهای صحنه آهسته تبدیل کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Slow Motion Camera Extreme را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Slow Motion Camera Extreme1 Slow Motion Camera Extreme2 Slow Motion Camera Extreme3

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 25.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR