دانلود Clashbot VIP Premium 7.11.4.1936 – هک بازی کلش آف کلنز + آموزش کامل

دانلود Clashbot VIP Premium 7.11.4.1936 - هک بازی کلش آف کلنز + آموزش کامل

 

دانلود Clashbot VIP Premium برای اندروید

| هک بازی کلش آف کلنز + آموزش کامل |

| + نسخه پریمیوم با دارا بودن قابلیت آنتی بن (نسخه پیشنهادی) |

 

Clashbot VIP Premium 7.11.4.1936 کلش بات نام روشی فوق العاده حرفه ای و جدید ، برای دوست داران بازی Clash of Clans است. اگر شما هم از طرفداران بازی محبوب و استراتژیک کلش آف کلنز هستید ، احتمالا تاکنون روش های بسیاری را برای هک این بازی امتحان کرده اید. اگر تاکنون در انجام این کار ناموفق بوده اید ، پیشنهاد ما این است که کلش بات را نیز امتحان کنید ، شاید نظرتان عوض شد ! در واقع کلش بات یک ربات بسیار قدرتمند برای بازی کلش آف کلنز محسوب می شود که به کمک آن قادر خواهید بود به بسیاری از امکانات جدید و هیجان انگیز دست پیدا کنید. کلش بات به شما این امکان را می دهد که حتی در هنگام آفلاین بودن ، هیچ یک از دشمنان نتوانند به شما حمله کنند ! کلش بات این کار را با یک روش مخفی جهت آنلاین نگه داشتن شما انجام می دهد !

کلش بات به شما این امکان را می دهد که معدن طلا و اکسیر بسیاری از کاربرانی را که برای مدتی طولانی آفلاین بوده اند به خود اختصاص داده و به غارت آنان بپردازید. کلش بات با همیشه آنلاین نگه داشتن شما ، جلوی حملات دشمن را می گیرد و شما با خیال راحت می توانید با استفاده از آن جلوی حملات را بگیرید ! نسخه ای که هم اکنون در یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم نسخه پرمیوم این نرم افزار است که هزینه ماهانه 10 دلار را در خارج از کشور دارد و هم اکنون به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما گرفته است ! برای استفاده از این هک نیازی به روت یا جیلبریک دستگاه های خود نخواهید داشت ؛ چرا که تمام عملکرد این روش ، در کلش آف کلنز نسخه بلو استکس انجام خواهد گرفت. هم اکنون می توانید نرم افزار Clashbot VIP Premium را همراه با آموزش کامل به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

آموزش نصب و پیکربندی ClashBot :

 

1) در ابتدا لازم است آخرین نسخه از BlueStacks را دانلود و نصب کنید.

2) حال Net Framework 4.5.2. را نصب کنید.

3) برنامه Clashbot.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کنید. (قابل دانلود از لینک انتهای مطلب) این کار باعث می شود BlueStacks به صورت خودکار اجرا گردد. (چون از قبل آن را نصب کرده اید)

4) یک اکانت رایگان در وب سایت BoostBot.org برای برقراری ارتباط اپلیکیشن با این اکانت ایجاد کنید.

5) اگر این برای اولین بار است که اپلیکیشن را اجرا می کنید ، این برنامه موجب تغییر سایز پنجره بلو استکس می شود. پیشنهاد می کنیم برای اعمال تغییرات یک بار سیستم را ری استارت کنید.

6) تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنید و سپس بات را اجرا کنید.

 

 

نکات مهم :

1) کلش بات به صورت کامل تست شده است و هم اکنون تعداد بسیاری از کاربران در سراسر جهان در حال استفاده از آن هستند.

2) این اپلیکیشن در دو نسخه مختلف آماده شده است. نسخه رایگان و نسخه پریمیوم. ما هر دو نسخه آن را در خدمت شما عزیزان قرار داده ایم.

3) در برخی موارد مشاهده شده است که مدیران کلش آف کلنز متوجه این هک شده و اکانت کاربر را بلاک کرده اند. وب سایت یاس دانلود هیچ مسئولیتی در قبال چنین مشکلاتی نخواهد پذیرفت. از این رو پیشنهاد می کنیم این روش را بر روی یک اکانت کاملا جدید امتحان کنید ، در غیر این صورت مسئولیت های آن بر عهده خودتان خواهد بود. اما نکته مهم در مورد نسخه پریمیوم ، قابلیت آنتی بن بودن آن است ، نسخه رایگان فاقد این قابلیت است !

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Clashbot1 Clashbot2

 

Clashbot3 Clashbot4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 13.4 + 9.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR